Hilton Bangkok - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu Hilton Bangkok - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Hilton Bangkok

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

19 December 2008 | Vietnam, Hanoi

En nee, ik bedoel niet de gevangenis.
Ik schrijf dit berichtje vanuit de executive suite lobby. Onze kamer is zo groot als de helft van mijn huis en alles zit erop en eraan. We hebben ook veel gratis dingen erbij en we worden behandeld als koningingen.
De reis van HCMC naar BKK was snel gegaan en we werden opgewacht door een taxi met chauffeur (inclusief petje). Hij bracht ons nog even langs de Maccie en we kwamen me de cola en al binnen in het Hilton.
Morgen overdag mogen we ook nog gebruik maken totdat we in de avond naar het vliegveld gaan. Wat een service!!!
Goed, het is dus allemaal toppieeee!
Tot zondag!
x

• 19 December 2008 - 15:21

Imilio:

Lekker hoor!! ;)

• 19 December 2008 - 15:30

Br&da:

hahaha luxe!!!! Klinkt heeeerlijk..ga maar even lekker bijkomen van jullie inspannende reis en alvast een hele goeie terugreis toegewenst..

Ook fijne feestdagen he...in NL :D

Kus Br&

• 19 December 2008 - 18:03

Marit:

Hey jo!

Egt super leuke dingen beleefd! ben egt jaloers hoor hahah! Lijkt me egt super tof!
    Geniet er echt nog maar even van! Goede terugreis....;)

xxx marit!

• 19 December 2008 - 23:06

Mam/An:

Hey meiden,

Het zit er bijna op voor jullie, deze (volgens mij)geweldige reis. Jammer hè? Wij hebben er in ieder geval super van genoten. Ik hoop dat jullie nog lekker genieten van de luxe van het Hilton en nog een leuke dag hebben in Bankok. Denk eraan: niet teveel spullen kopen nu hè? Straks betalen jullie je scheel aan invoerrechten, :). Hele goede reis terug en zie jullie morgenochtend. Ondanks dat ik erg trots ben dat jullie dit gedaan hebben, ben trouwens ook wel erg blij om jullie weer te zien!
    Hele dikke knuffel, xxx

• 20 December 2008 - 07:45

Ernst En Karin:

Zo'n Hilton is natuurlijk wel erg luxe! Een mooie afsluiting van jullie reis (en dus van onze reis, want we zijn natuurlijk allemaal een beetje "meegereisd"). Een plezierige vliegreis terug, we zien elkaar snel.
    xxx

• 20 December 2008 - 09:48

Mark, Wil & Iza:

heeee,

lekker hoor mooie afsluiting.
    en uuuhhh wel een beetje door vliegen straks he.
    dan ken je weer genieten van de kou.
    tis geen weer voor een blanke hier.

gegroet