CuChi CuChi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu CuChi CuChi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu

CuChi CuChi

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

18 December 2008 | Vietnam, Hanoi

Hoi hoi!
Hierbij een filmpje van ons in de cuchi tunnels. Saigon is echt een super stad en in de avond is het overal verlicht, vooral nu met de kerst enzo!
Vanavond gaan we waarschijnlijk hond eten, want daar wachten we al twee weken op!!!
Geniet van het zeer duidelijke filmpje hahaha
xx

• 18 December 2008 - 08:15

Br&da:

Hahaha jaaaaaaaja..heel duidelijk filmpje inderdaad ;)

Nog maar een paar daagjes meiden..geniet er nog even van.

Kus Bren

• 18 December 2008 - 08:26

Ernst En Karin:

Ja, ja, filmpje ... Hoeveel buckets waren hier aan voorafgegaan? Geniet van je laatste dagen, we zien elkaar snel. Enne, Tosca is toch nu wel veilig voor je, toch?
    xxx

• 18 December 2008 - 17:04

Mam:

Ja,ja je hebt het dus toch aangedurfd om die tunnels in te gaan. Knap hoor! Weer een overwinning. Moesten jullie op je buik kruipen of waren ze toch iets groter?
    Vietnam is wel een land van tegenstellingen, hè?
    Goede vlucht naar Bangkok en veel plezier in het Hilton. Lekker de snobs uithangen, haha. xxx

• 18 December 2008 - 17:17

Mike:

hey jolienthuuuu zit ff op je site alles te bekijken en damn....!!echt super gaaf wat je allemaal daar ziet onwijs..vind het super gaaf en stoer dat je dit gedaan hebt(en nog aant doen ben :))..pakt niemand je nooit meer af..toppie dikke kusen tot snel

• 18 December 2008 - 17:31

Mike:

• 19 December 2008 - 12:22

Vanessa:

Hoi Joline,

We wilde jullie nog even een goede terugreis wensen!
    En erg leuk om zo jullie avonturen konden lezen.
    Zijn we stiekem een beetje mee op reis!
    Geniet nog even van jullie laatste dagen daar!!! X Vanessa