Onze laatste reis door Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu Onze laatste reis door Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Onze laatste reis door Vietnam

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

17 December 2008 | Vietnam, Hanoi

Hallo koukleumers!
Nog even een laatste berichtje vanuit Vietnam.
De laatste dagen in NhaTrang waren echt super leuk. Ellen, Tessa en ik hadden een driepersoonskamer en die was helemaal bovenaan. We hadden een eigen dakterras, dus hier gingen we elke avond eerst wat drinken voordat we de stad in gingen.. Marianne ging na drie dagen andere kant op, dus bleven we met zijn vieren over.
We hebben nu drie dagen in MuiNe gezeten en wat was het lekker en mooi zeg! De eerste dag op het strand gelegen, tweede dag voor een deel maar de wind was te sterk dus hebben we bij een restaurantje aan het strand lekker in het zwembad gezwommen. Gister naar de zandduinen geweest (ook wel de woestijn genoemd). We begonnen met een tripje door een rivier en daar hebben we de rode duinen gezien. Toen terug en langs een vissersdorpje gereden en ook nog door een soort canyon. Eindelijk kwamen we aan bij de witte duinen en konden we gaan sliden. Berg op en op en op en toen....... glijden maar!! Tenminste, dat dachten we. Je gaat totaaaal niet snel, maar het is wel heel leuk om te doen. Natuurlijk de kluns die ik ben valt de tweede keer en toen ben ik maar naar beneden gerold.
Hierna weer terug naar het hotel en zijn we vroeg gaan slapen. We waren allemaal doodop van de vorige avond, want de buckets hier zijn twee keer zo groot als die in Laos!!!
Vandaag gaan we nog even liggen op het strand en dan om 1 uur met de bus naar Saigon (Ho Chi Minh City). Hier blijven Tessa en ik twee dagen en dan vliegen we naar Bangkok. Ellen en Nick gaan nog bedenken wat ze doen.
Ik hoorde dat het rond het vriespunt is in Nederland, dus ik geniet hier nog even!!
Tot snel allemaal!
xx

  • 17 December 2008 - 07:56

    Sas & Fop:

    Hey meiden,

    Nog even genieten van de laatste dagen en dan zit het er alweer op. Heb jullie verhalen met veel plezier gelezen en ben blij dat jullie het zo ontzettend geweldig hebben gehad. Lieve Joline geniet nog even en tot gauw.
    Hele dikke kus Saskia

  • 17 December 2008 - 08:29

    Marloes:

    Hee hee..

    Ik hoorde je voicemail gistermiddag pas. Had je terug gebeld.
    Hier gaat het weer ok hoor!!! Maak je niet druk.

    Wauw wat is vietnam mooi zeg!!! Had ik nooi gedacht van te voren..
    Nog maar paar daagjes en je zit weer bij je mams onder de kerstboom. Geniet nog van de palmbomen en de emmers met drank. Ik zie je zondag!! ;)

    Kusss

  • 17 December 2008 - 08:32

    Marcella:

    Hai Joline,

    Nog ff genieten hoor!
    Van het mooie weer en de prachtige omgeving.
    Ik wens je een goede terugreis.En blijf nagenieten ook in het vliegtuig.....

    Liefs Marcella

  • 17 December 2008 - 10:23

    Michelle:

    Groot gelijk om nog even van de warmte te genieten. Het is hier super koud! Maar goed ik kan me dan ook voorbereiden op een wintersport vakantie ;)!
    Goede terug reis!! FIjne kerst en een happy new year!!

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2008

There's no place like home

19 December 2008

Hilton Bangkok

18 December 2008

CuChi CuChi

17 December 2008

Onze laatste reis door Vietnam

11 December 2008

Lekker weertje en nieuwe foto's!
Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 116501

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: