Nog een leuk bericht van mij! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu Nog een leuk bericht van mij! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Nog een leuk bericht van mij!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

04 Februari 2011 | Nederland, Heemskerk

Lieve mensen,

Allereerst... sorry dat jullie zoveel mailtjes van mij hebben gekregen gister en vandaag, maar deze blog doet een beetje apart...

Heel erg bedankt voor het lezen en reageren op mijn blog over mijn reis door Brazilië.

Als het goed is, krijgen jullie vandaag of morgen een mailtje met daarin een link om je stem op mij te bevestigen... willen jullie daarop klikken?? Ik heb jullie namelijk de moeite al bespaard om eerst mailadres enzo in te moeten vullen.
Krijg je die niet in je mail, dan heb ik je email niet ingevuld en vraag ik je met alle liefde het nog te doen voor mij...

Lees onderstaand voor meer info:

Voor de laatste keer wil ik beroep op jullie goedheid doen!!
Ik kan een reis winnen voor een goed doel! Voor de Nationale Postcode Loterij mag ik (als ik erdoorheen kom) voor hun meewerken aan het helpen en verspreiden van hun werk.

Om hiervoor in aanmerking te komen, zou ik jullie stemmen moeten krijgen. De vorige keer stond ik ook in de Top 10 door jullie, dus het heeft zeker wel zin om mij te helpen!!! Dan is mijn volgende bericht weer uit het buitenland!

Stem dus op mij, want wie kan dit beter doen dan ik??
In de top 10 nu staan mensen met 900/ 1000 stemmen... stuur deze link dus naar IEDEREEN door je kent, ik wil echt heel graag deze reis winnen!!!
Klik op onderstaande link om op mij te stemmen:

Veel liefs,
Joline

• 06 Februari 2011 - 16:33

Marleen:

Wat een zonnige dag :D

• 17 Februari 2011 - 09:49

Bart:

Hey Joline,
    Je bent al lang terug, maar wilde nog even zeggen dat ik erg genoten heb weer van al je verhalen!!
    Wanneer ga je weer, zodat je de mensen hier in Nederland weer lekker kunt maken met al je avonturen!!

Groetjes,
    Bart