Janneke en Joline voor een maand naar Oceanië!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu Janneke en Joline voor een maand naar Oceanië!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Janneke en Joline voor een maand naar Oceanië!!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

28 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Janneke en Joline gaan voor het goede doel OneMEN naar Oceanië!
Althans, dat gaan ze proberen!!
Ze hebben een filmpje opgenomen om te laten zien waarom ze nou naar Oceanië moeten en waarom zij de perfecte kandidaten zijn om met de camera een maandlang 6 opdrachten te doen!

Het enige dat jullie hoeven te doen is (als je wilt) het filmpje te bekijken en op STEM te drukken!! Thats it!!

Stuur de link naar iedereen door die je kent, want we er kan gestemd worden tot 17 maart!!

Thnx!!

• 01 Maart 2011 - 13:09

Remco:

GESTEMD!! succes

• 07 Maart 2011 - 10:37

Hans:

Ook ik heb gestemd op je!!
    gr, Hans

• 22 Maart 2011 - 10:45

Gerbert Van Geel:

Hoi Joline,

Wat goed dat je iets wil gaan doen voor Haïti. Ze kunnen wel wat hulp gebruiken.

Wij zijn in contact gekomen met de stichting naar school in Haïti (www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl) om daar prefab huisjes te bouwen, maar ze kunnen ook veel hulp gebruiken op de school. Op welke termijn wil je weg.....anders kun je naar de ontmoetingsdag komen in Orvelte. Kun je persoonlijk de ervaringen hoeren van de vrijwilligers van de afgelopen maanden. Als je wil kun je meerijden.

Wij kijken met heel veel plezier terug op wat we hebben kunnen doen voor de mensen daar.

Groetjes, Gerbert van Geel