Morgen weer een spannend avontuur tegemoet! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu Morgen weer een spannend avontuur tegemoet! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Morgen weer een spannend avontuur tegemoet!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

23 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo!!

Zoals jullie zien is mijn blog veranderd naar het blauw/ wit! Jawel, ik ga vanaf morgen Griekenland ontdekken.
De oude gebouwen van de Akropolis, de tempel van Zeus en ook het prachtige eiland Santorini zal ik in mij op laten nemen.
dit keer ga ik vrij kort, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn verhalen laat schieten.
Wederom ga ik in mijn eentje, om zo NOG meer te genieten en NOG meer van het land zelf mee te krijgen. Even lekker ertussen uit en genieten van tzatziki, gyros en kebab. En natuurlijk borden stuk gooien na het eten (waarschijnlijk net zo'n compliment als boeren na het eten in China).

Mochten jullie nog tips hebben, let me know...
xx
Joline

  • 23 Mei 2011 - 20:20

    Vanessa:

    Heeeeeeel Veeeeeeel plezier (dan hebben wij het ook. hihi)
    Geniet ervan!
    En Santorini is prachtig!
    X Vanes

  • 24 Mei 2011 - 07:42

    Karin:

    Jeetje, ik had natuurlijk al weer weggedrukt dat je weer op reis gaat. Héél veel plezier, ook met de Griekse boys, en laat ons weer meegenieten! Niet te veel natuurlijk, het is niet de bedoeling dat je uren achter je laptop zit terwijl je veel leukere dingen kunt beleven.
    xxx

  • 25 Mei 2011 - 06:46

    Saskia:

    Hey lieverd,

    Wat heerlijk weer voor je! Wat zorg je toch goed voor jezelf... al deze heerlijke vakanties.
    Geniet maar lekker en pas goed op jezelf.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 116410

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: