En ook dit avontuur is weer aan zijn einde!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Joline Deen - WaarBenJij.nu En ook dit avontuur is weer aan zijn einde!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

En ook dit avontuur is weer aan zijn einde!!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

31 Mei 2011 | Griekenland, Athene

Jasas!
En nu zit ik alweer op het vliegveld van Athene terug naar Nederland.
Ik heb veel geluk gehad met het weer, want het schijnt de laatste paar dagen in Athene best geregend te hebben! Liep ik dan met mijn rooie kop, armen, benen en hals!
Op mijn weg terug van Santorini naar Athene dacht ik rustig paar uutjes met de boot te gaan. Ik werd door Stavros afgezet en ik had nog alle tijd, dus ik deed nog even een colaatje en baklava. Toen zag ik dat er maar 1 boot klaarstond om om 5 uur te vertrekken. De ober zei dat dit vaker voorkomt en dat mijn boot waarschijnlijk na het vertrek van deze aan zou komen en iets later zou vertrekken. Toch zat het me niet lekker en besloot ik te gaan kijken. Om half 5 was er nog steeds niks te zien van mijn boot. Tot iedereen opstond en door elkaar begon te lopen. Lichtelijk in paniek liep ik naar de politie en vroeg wat er aan de hand was. Mijn boot was gecancelled!!! En nu??? dacht ik bij mezelf. Hoe ga ik nu mijn vlucht naar huis halen? Ik vroeg nog of hij een grap maakte,maar hij zei van niet. Als ik naar Athene wilde, moest ik mijn ticket omruilen voor de boot, die wel al klaar stond. Dit was een high speed, dus ik bedacht me dat dit wel twee keer de prijs zou zijn. Vluchtig liep ik naar de desk van de High Speed boot en vroeg wat ik moest doen. GElukkig waren er meerdere mensen als ik en ruilde de mevrouw zonder moeite mijn ticket om naar die van de snelle boot. Zonder extra kosten!
Voor de boot zou vertrekken, liep ik er naartoe en werd binnen gelaten! GELUKKIG!! Ik moest drie trappen op en ik dacht dat ik een zitplaats ergens achterin zou hebben. Niks was minder waar. Er werd een lint voor mij weggehaald en ik mocht nog een trap op, langs de 1st class, langs de business zo naar de VIP ruimte! Heerlijke stoelen, mooie tv's, wifi, gratis drinken en een chocolaatje! Het was heerlijk!! Weliswaar heeft de reis een uur langer geduurd dan de boot die ik zou hebben, aangezien ze twee extra stops moesten maken.
Ik kwam pas om half 11 in de avond aan, snelde naar de metro en wist nog de weg naar het hostel in één keer te vinden. Meteen door naar mijn kamer en lekker geslapen.
Nu zit ik dus weer fris en fruitig op het vliegveld en ik kan niet wachten tot we weer gaan opstijgen.

Wat zal mijn volgende reis worden??
Allemaal de boekenwinkels in de gaten houden voor een nieuwe editie van "Waar ben ik nu geland?" waar ook mijn verhalen in staan!

xJoline

  • 31 Mei 2011 - 09:33

    Allard:

    Goede vlucht en tot de volgende reis! Over 2 weken of zo!!

  • 31 Mei 2011 - 10:19

    Miem:

    He Jo,

    Fijn dat het zo geslaagd was! Wat gaat een week toch snel he!
    Je komt op het juiste moment aan, want na vandaag wordt het ook weer
    prachtig weer in NL.

    Tot snel!

    Xxx

  • 31 Mei 2011 - 12:56

    Monique:

    Goeie reis, of ben je alweer thuis(hahahhaah)
    sterkte morgen weer aan het werk..........
    Maar met veel zon de komende dagen en dan kun je lekker nagenieten met een vast erge bruine toet!!

  • 31 Mei 2011 - 14:51

    Karin:

    Oh, morgen is het natuurlijk al 1 juni. Veel succes op je eerste werkdag, de tweede is al weer een vrije dag!

  • 19 November 2011 - 21:01

    Petra:

    Hallo Joline,

    Heb genoten van al je reisverslagen ;)
    Griekenland lijkt me een geweldig mooi land en zeker alle moeite waard om eens te gaan bekijken.
    Mag ik je vragen of je op de bonnefooi naar Griekenland bent gegaan?
    Ik woon nu bijna 2 jaar in Turkije en wil in mei van Izmir naar Mikonos vliegen en daar een tijdje rond neuzen. Vervolgens naar het volgende eiland enzoverder...hoop ik!
    Totaal geen zin om hotels/pensions te gaan boeken of uberhaupt iets te plannen.
    Heb je tips/suggesties voor mij?

    Hierbij mijn email "lsangel@live.nl"
    Zou je advies/reactie erg op prijs stellen.

    Greetz Peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 116411

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: