mai kha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu mai kha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu

mai kha

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

08 November 2008 | Thailand, Bangkok

Oftewel: nee. Hoe vaak ik dat woord vandaag heb gezegd is echt ontelbaar! Iedereen biedt je hier van alles aan, maar ze lachen lief als je in het thai mai kha tegen ze zegt. (of ze lachen me uit hahaha) Na gister de hele dag op bed gelegen te hebben, zijn we vanmorgen om een uurtje of 11 met de tuktuk naar het centrum van bangkok gegaan. De tuktuk chauffeur deed echt TE moeilijk, maar we hadden wel echt heel veel lol. Hij begon ook heel aardig en vertelde ons dat we eerst naar een juwelier moesten kijken, want dan kreeg hij gratis benzine. Wij vonden dat best en liepen die winkel in 5 minuten uit. We gingen weer verder, maar toen zei hij dat we minimaal 15 minuten moesten kijken, dus nu moesten we voor 10 minuten bij een thaise silk winkel kijken. We werden echt boos en zeiden dat hij gewoon door moest rijden als zou ik kotsen in zijn tuktuk (ik was nog steeds beetje ziek). Hij vond ons niet zo leuk meer en reed ons maar naar khaosan road.
Daar aangekomen hebben we echt een heerlijke mix gekocht met drie verse vruchten. Toen zijn we beetje door de straat gelopen en wat hostels en travelagencies gaan zoeken voor zondag en volgende week. Daarna weer met een tuktuk naar de Wat Pho gegaan en een full body massage genomen voor maar 4 euro! Die vrouw heeft echt aan ALLES getrokken en ik voel me weer helemaal goed! Toen terug gelopen naar de stad, maar we raakten half verdwaald, dus maar weer een tuktuk genomen. Deze man versierde ons echt heel erg, maar dat was wel leuk. Ik ben echt bijzonder met mijn blonde haren volgens de mensen hier, maar het helpt wel vaak.. Beetje lief glimlachen en het lukt allemaal! Net ff gegeten, want dat hadden we nog niet vandaag en nu weer terug voor een voetmassage bij het hotel!
Morgen een hostel zoeken en alles regelen voor de tijgertempel en chiang mai.
Bedankt voor de berichtjes!!!!
xx

• 08 November 2008 - 14:35

Marloes:

Hahahah laat ze maar rennen en fietsen voor je hoor daar! Is goed voor ze :P
    Ook af en toen ff foto erbij doen heh ;)

kussie

• 08 November 2008 - 14:50

Nel:

ja wat wil je, lang en blond hahahahah
    beetje opgeknapt gelukkig? goed drinken en even acclimatiseren
    xxx Nel

• 08 November 2008 - 15:06

Krizia:

Toe maar... amper aan de reis begonnen, maar alwel uitgebreide massages haha. Ben blij dat jullie heelhuids zijn aangekomen!
    Enne, maak uitvoerig gebruik van het feit dat je blondine bent!!!!!

Kus kus!

• 10 November 2008 - 12:37

Br&da:

Haha kotsen in de tuk tuk..wat een goed chantage middel is dat hé..die ga ik zeker onthouden ;)

Snel je andere verhaaltjes lezen en foto's kijken

Kus Bren