Nog wat foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu Nog wat foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Nog wat foto's!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

11 November 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Ten eerste bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik geniet ook echt voor jullie allemaal hier hoor!! :D
Vanavond kunnen we tot later opblijven, want we hoeven morgen niks te doen. Morgen is hier een nationale feestdag op alle rivieren. De thaise mensen gaan de watergoden vereren met bloemen en nog wat dingen. Ze leven er ook echt naartoe, op de foto van de ochtendmarkt zijn bloemen te zien die de mensen kunnen kopen. De bloemen worden dan morgen op de wateren gebruikt voor het feest.
Eerst even kort over gister.. We zijn dus eerst naar de floating market geweest. We moesten in kleine bootjes zitten, die elk moment om konden vallen. Was echt heel grappig. Daarna zijn we naar de tijgertempel gegaan, wat ons eerst lichtelijk tegenviel. Nadat we met de grote tijgers op de foto waren geweest, liepen we rond in het dierenpark. We zagen wat jongere tijgertjes en ik heb nog een ketting van een monnik gehad (hij heeft het laten vallen in mijn handen, want hij mag mij niet aanraken). We liepen nog meer rond en we hoorden een geluid uit een grot komen. We klommen stiekem over de rotsen heen en zagen toen drie super kleine tijgertjes achter hekken. Twee ervan renden naar ons toe en gingen als een gek rennen en herrie maken. Toen zagen meer mensen dat ze erin konden, dus toen werd het druk.
Na de tempel zijn we naar de River Kwai gegaan en over de Birma spoorlijn gelopen waar nog steeds treinen overheen rijden. Tessa heeft ontzettend hoogtevrees, dus die vond het vrij eng. Daarna een reis van 4 uur terug naar Bangkok gemaakt.
Vandaag zijn we om half 7 in de ochtend opgehaald om naar Khao Yai National Park te gaan. We zouden beginnen met de lokale markt. Het was ook ECHT lokaal, want ik was de enige blonde en iedereen glimlachte vriendelijk naar me. De vissen en andere dieren worden daar voor je neus doodgemaakt!
Na de markt zijn we nog meer verder naar de natuur gereden. Hier stonden wat mannetjes met ossen op ons te wachten. Eenmaal op de kar gingen we rijden. Het was echt superheet, en de ossen hadden het zo te zien erg zwaar met ons op die kar hahaha. Na 10 minuten vroeg de man of ik de kar wilde sturen. Dat wilde ik natuurlijk wel! Ik ging voorop zitten en de man liep naast de kar nog wat moeilijke geluiden naar die ossen te maken (soort koeiengekreun ofzo). Op een gegeven moment komt die man naar me toe en legt iets op mijn schoot. Ik keek ernaar en schrok me rot! Eerst dacht ik dat het een kakkerlak was, maar uiteindelijk bleek het een vliegend hert te zijn. Ik sloeg het van me schoot af, maar die man vond het grappig en liet me nog paar keer schrikken. Hierna zijn we wat gaan eten en daarna naar de olifanten toe! Dit was aan het begin best eng, maar toen we zelf op de olifant mochten zitten ipv het bankje, werd het ook een stuk minder eng!
Hierna terug naar huis gegaan.
Ik ga lekker eten!
ciaooo x

  • 11 November 2008 - 12:18

    Br&da:

    Klinkt allemaal weer super Jolien..ook echt onwijs tof dat je gewoon op een olifant hebt gezeten..:)

    Geniet van je ochtendje uitslapen ;)

    Kus Bren

  • 11 November 2008 - 13:29

    Stephan:

    bitches! en wij maar hier in dit KUT land met KUT weer!!!

  • 11 November 2008 - 19:05

    Ilse:

    hee meis, ik mis op de foto's toch wel de pooh-trui... (hihi) het ziet er helemaal top uit! ik heb mn vriendje die in bangkok woont je site doorgestuurd en gevraagd of ie je een beetje in de gaten wil houden, so watch out... kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2008

There's no place like home

19 December 2008

Hilton Bangkok

18 December 2008

CuChi CuChi

17 December 2008

Onze laatste reis door Vietnam

11 December 2008

Lekker weertje en nieuwe foto's!
Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 116523

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: