druk bezig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu druk bezig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

druk bezig

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

06 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallootjes!

Janneke en ik zijn druk bezig met de voorbereidingen voor ons Brazilië avontuur.
Het eerste hostel in Trindade/ Paraty (5 uur van Rio af) is geboekt (Sea and forest hostel) en de airpass is ook bijna binnen.
De route die wij af gaan leggen:
Uiteraard nog onder voorbehoud, maar we moesten helaas alles al zo strak mogelijk plannen voor de bus en vliegtuigtickets.
30-12 Rio
30-12 t/m 2-1 Paraty - Trindade
2-1 t/m 5-1 Foz do Iguacu
5-1 Sao Paulo
6-1 t/m 9-1 Manaus (Amazone)
10-1 t/m 12-1 Pipa
12-1 t/m 15-1 Salvador
15-1 t/m 18-1 Porto seguro/ Abrolhos/ Trancoso
19-1 t/m 21-1 Rio de Janeiro

Een druk maar leuk schema! We hebben helaas een hoop mooie dingen moeten schrappen omdat we teveel wilden in drie weken tijd.
Wij gaan jullie zoveel mogelijk up to date houden en naast deze geweldige blog (haha) hebben wij nu ook samen een waarbenjij.nu aangemaakt... Mocht je dus mijn blogs beu zijn, dan kun je ook onze gezamenlijke blogs lezen op http://jansenjobijnadewereldrond.waarbenjij.nu

Ook hier kun je je voor opgegeven links in het menu, dan krijg je automatisch bericht wanneer wij hier iets neerzetten.
Hopelijk zal ik snel het uitgebreide pakket voor mezelf hier kunnen bestellen, dan kan ik veel foto's en films uploaden!

Groetjes
Joline (en Janneke)

• 06 Oktober 2010 - 13:10

Mandy:

Wow JO! (en Jans :P)
    Wat een reisplannen weer, geweldig joh!
    Dat wordt een prachtige vakantie, weet ik nu al :D
    Ga je weer volgen hoor

XxXx je oud-collegaatje

• 06 Oktober 2010 - 13:47

Joline Deen:

Nou, het uitgebreide pakket is al besteld! Welgeteld 1000 foto's kan ik plaatsen!!

• 06 Oktober 2010 - 14:28

Br&da:

Nice!! Ben benieuwd :)

X

P.s. mijn fotoboek is nog lang niet af :S

• 09 Oktober 2010 - 17:10

Krista/Jelle Pipa:

Hoi Joline en Janneke,

Leuk dat jullie naar Pipa toekomen. De naam van onze pousada is Pousada Enseada dos Golfinhos. Onze internetsite is: www.pousada-pipa.com

Groetjes uit een zonnig Pipa

Krista

• 18 Oktober 2010 - 15:53

Yvonne:

Heel leuk dat ik het weer mag meemaken.
    Spreek je voor die tijd nog.
    Groetjes