Hotel midden op khaosan road! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu Hotel midden op khaosan road! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Hotel midden op khaosan road!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

09 November 2008 | Thailand, Bangkok

Hierbij de foto's waar sommige om vragen. Het zijn er nog niet heel veel.
Vandaag nog niet heel veel gedaan. Reis naar Kanchanaburi voor morgen geboekt (tijgertempel, birma spoorlijn en floating market) en overmorgen naar kao yai national park met olifanten rijden! En ff over een markt gelopen.
Net van ons hotel naar khaosan road met de taxi gegaan omdat we onze tassen mee hadden. Net voordat we er waren reed onze taxi chauffeur een mannetje op een brommer aan, dus wij moesten verder lopen. Hij zei dat het 500 meter was, maar bedoelde 5 kilometer ofzo. Lekker ff onze conditie op peil gehouden.
Het is vandaag echt super lekker weer met veel zon!
Ik zal niet teveel schrijven, foto's zullen genoeg zeggen.
xx

• 09 November 2008 - 09:31

Mams:

Wat nou taxi... omdat jullie tassen bij je hadden!!! Ik zag jullie, in gedachten, overal zwoegend en ploegend met tassen op de rug vooruit lopen.
    Maar leuk, die tocht van morgen en foto's ook zeer geslaagd. Wat scheurt zo'n karretje zeg!
    Dikke kus voor alletwee.

• 09 November 2008 - 10:54

Saskia:

Hey lieverd,

Leuk om jullie zo te volgen met je verhalen en foto's.
    Geniet lekker samen.
    Kus van mij en Foppekind.
    x

• 09 November 2008 - 14:02

Janneke:

Hey meis,

leuk al die foto's/video etc ;). Herken nu je reismaatje van de HMH pas haha. Maaruh flink aan het genieten daar zo te horen en gelijk heb je voor 4 euro lag ik ook elke dag op de massagebank ;P. Nou ik moet weer studeren want hier gaat het leven helaas gewoon door ;S. Kan niet wachten tot ik zelf ook weg kan!
    Geniet ervan allebei--> siteseeingzuh, tuktukzuh en vooral ENJOY!!

xj

• 09 November 2008 - 18:24

Imilio:

Heb even al je stukjes door gelezen... erg leuk!
    Geniet er maar van ;).
    Gr.Imilio

• 10 November 2008 - 12:40

Br&da:

haha 5 kilometer lopen?? Jullie zijn dus al lekker aan het trainen voor de 4daagse in Nijmegen?? ;)

Nou wij lopen dan niet mee..maar komen jullie wel aanmoedigen hoor..
    De eerste 5 kilometer halen jullie dan iig zker ;)

Nice foto's..nu nog even het filmpje kijken en de andere fotootjes kijken :D

Kus Bren