Lekker weertje en nieuwe foto's! - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu Lekker weertje en nieuwe foto's! - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Lekker weertje en nieuwe foto's!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

11 December 2008 | Vietnam, Nha Trang

Hoi hoi!
Net drie uur geleden aangekomen in Nha Trang. We vertrokken half 7 in de avond en kwamen om 7 uur vanmorgen aan. Het weer is sinds eergister weer mooi en we hebben daar dan ook lekker van genoten!
Hoi An is trouwens een geweldig stadje! Heel authentiek en de mensen zijn aardig. De eerste avond zijn we wezen eten in Restaurant Eden. Het personeel in dat restaurant was echt heel aardig en de eerste avond werden we opgemaakt door hen en speelden we pool en vier op een rij met ze. Avond daarna zaten we er met zijn allen en kregen we het ene gratis drankje na de ander!
Twee dagen geleden zijn we naar de Marble Mountains geweest. Was af en toe klimmen, maar over het algemeen viel het wel mee. De bergen van binnen en het uitzicht was prachtig! We waren om 1 uur al weer terug dus konden we mooi onze kleren op gaan halen. Ik heb twee jurkjes en een korte linnen broek. De rest heeft allemaal een pak en wat jurkjes gekocht.
In de avond na restaurant Eden wat wezen drinken in de KingKong bar (onze nieuwe stamkroeg).
Gister vroeg wakker want we moesten uitchecken. Ellen sliep voor paar nachten bij ons, dus die ging weer terug naar het hotel waar Nick en Marianne sliepen (de bus naar Nha Trang zat vol, dus zij komen een dag later naar dit hotel).
Het zonnetje scheen weer heerlijk dus op naar het strand! Op zijn Hollands gingen we fietsend naar het strand toe. Heerlijk genoten en in de avond met de bus naar Nha Trang.
We reden met de bus door Hoi An en stopten voor restaurant Eden. 1 van de jongens zag ons en riep de eigenaresse. Met zijn tweeen hebben ze ons uitgezwaaid!

Nu dus in Nha Trang en we gaan zo langs het strand lopen.

Ik heb ook weer wat foto's!
Over 10 dagen vlieg ik alweer terug!!

Ik kijk uit naar jullie berichtjes!
xx

• 11 December 2008 - 09:31

Marloes:

Het gevoel van jaloezie overheerst momenteel. Wat is het daar ongelovelijk mooi!!! Wat een land zeg!

En wat heb je gaaf ding aan op die ene foto zeg!

Nog maar een ander halve week en dan ben je alweer terug. Gaat de tijd hard heh!! Geniet ervan want voor je het weet zit je alweer hier in het koude weer..

Dikke kus je zus en navy

• 11 December 2008 - 10:18

Danny:

Lijkt net Nederland veel regen gehad en je hebt er fietsen beter kan bijna niet alleen de Febo nog.

heel veel plzier nog de komende 10dagen

xxxxmij

• 11 December 2008 - 15:04

Linh:

Heel vet om dat weer te zien.. En ja, als je niet nat wordt van die klamme warmte, is het wel van de regen..

Veel plezier..

x

• 11 December 2008 - 16:26

Ernst En Karin:

Wij gaan ook op (heel korte) vakantie. Naar Schin op Geul !!
    Je voelt hem al, wij zijn stikjaloers op je. Mooie jurk. En dat strand, mooooi!!! Wij zijn al aan het aftellen tot volgende week, jij hebt nog anderhalve week (zo klinkt het wat langer).

Liefs

• 11 December 2008 - 17:13

Mam:

Vietnam is wel erg mooi, hoor! Maar buiten alle regen om, heb je toch een lekker kleurtje.

Je jurk ziet er (in ieder geval aan de bovenkant) leuk uit. Je mag dus niet afvallen of aankomen, met zo'n maatjurk.;) Ik zou 'm maar niet aantrekken op de terugreis, het is hier iets kouder, haha.
    Veel plezier met z'n allen.
    xxx

• 11 December 2008 - 18:00

Michelle:

Hey jo,

Wat vliegt de tijd! Ik zou zeggen geniet nog even want hier is het maar koud en nog altijd het zelfde!

Liefs xx Michelle

• 12 December 2008 - 10:46

Oh Hallo!:

Wat een leuke reis! Wil ik ook wel doen! En je reisgenoot is gewoon een GEWELDIGE meid!

• 12 December 2008 - 18:09

Krizia:

Hey girls, heb net jullie kaartje gekregen. Thanx!!

Nog even en dan is het avontuur alweer voorbij, gewoon meteen sparen voor de volgende!
    X

• 15 December 2008 - 10:24

Marloes:

Hee zussie!! Laatste weekie heh! Wat is de tijd snel gegaan zeg!
    En ik neem al mijn woorden terug over hoe snel je heimwee zou hebben...
    Ik zie je snel

Kussss Jasey en marloes

• 16 December 2008 - 20:17

Wil & Peter:

Lieve Jolien,

Zoals zovelen in Nederland, zijn ook wij best een beetje jaloers op je, dat je zulk mooi weer hebt. Geniet er nog maar van, want over vijf dagen ben je alweer thuis in het koude Nederland.

Achteraf is het toch best snel gegaan, hè? Je hebt heel veel mooie dingen meegemaakt afgelopen weken, waar je fijn op terug kan kijken.

Nu nog niet aan denken, maar wij wensen je bij deze alvast een goede terugreis. Doe voorzichtig.

Tot snel!

Kus, Wil & Peter