Pipa beach - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Joline Deen - WaarBenJij.nu Pipa beach - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Pipa beach

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

11 Januari 2011 | Brazilië, Pipa

Hello hello,

Hier nog een klein berichtje uit Pipa.
Na een goede reis vanuit Manaus waren we rond 1 uur aangekomen in Natal. De taxichauffeur stond netjes op ons te wachten en de hele weg naar de pousada hebben we geslapen. De nachtportier stond ook al klaar met een briefje van Krista en Jelle (de eigenaars van de pousada) en bracht ons naar de kamer.
Je zou je voor kunnen stellen: na 2 nachten en 3 dagen in de jungle, geen douche, geen bed, geen wc, geen privacy. Komen we aan in een kamer die vrij standaard (maar wel groot) is, heeeerlijk een douche en een wc en een privé kamer voor ons tweetjes!! We waren in de hemel! Hebben heerlijk geslapen en de volgende ochtend lekker ontbeten. In het hotel zitten zo goed als alleen maar Nederlanders, dus dat was wel grappig. We zijn een groot deel van de dag naar het strand gegaan, maar zo Hollands als ik ben, smeer ik mijzelf natuurlijk weer niet in! KNALrood ben ik, kan ik jullie zeggen. Het ziet er echt niet uit haha. In de avond zijn we naar de hoofdstraat gegaan en lekker caipirinha´s gedronken (super sterk) en geshopt in alle pitoresque winkeltjes. Ik had vrij plotseling besloten een tattoo te laten zetten bij een Nederlandse vrouw en haar man. Een kleintje aan de binnenkant van mijn enkel. 10 minuutjes later stapte ik mank de winkel uit. Die plek doet echt mega veel pijn! De man was erg aardig en maakte af en toe ook grapjes en op het eind kreeg ik een zoen en een knuffel. Wat hou ik toch van dit land!! Welke tattoo man geeft nou een zoen en knuffel nadat hij bij je gezet heeft??

Vanmorgen wilden we toch wel iets gaan doen, maar helaas was het te laat voor een jeep tour en een quadrit was super duur. Dus zijn we lekker door een parkje gelopen met prachtig uitzicht over het strand en daarna naar de dolphin bay geklommen.. We dachten lekker even over de rotsen te lopen. Dat hebben we geweten! Heel klimwerk van 45 minuten, maar het was het waard! Je kon zwemmen tussen de dolfijnen, al waren ze vandaag nogal op een afstand. Wel heel cool om te zien!

Vanavond gaan we ook weer even "de stad" in en gaat Janneke ook iets ondernemen...... stay tuned om te weten wat dat gaat worden!!!!!

Ga nu even foto´s uploaden, check dat over een uurtje dus maar even!

Ciao, beijos
Janneke en Joline

  • 11 Januari 2011 - 20:35

    Br&da:

    Schiet eens op met die foto's joh ;)

    XxX

  • 11 Januari 2011 - 21:58

    Mama:

    Hey meiden, ziet er stoer uit allemaal. Beetje vissen, varen, jungle verkennen, mannen, mooi weer en een hangmatje. Wat zijn jullie zielig...
    Nee dan hier in Nederland: regen, wind, kou en hard werken. Dat willen we echt niet ruilen hoor :)
    Nou nog veel sterkte dan maar hè?
    xxx

  • 11 Januari 2011 - 22:13

    Joline Deen:

    Helaas niet alle foto´s... deze pc is traaaaaaaaaaaaaaaaag!!!
    rest komt later dus!

    Beste MMPOA,
    tuurlijk wil ik hier aan mee werken!! Is het goed als ik dit doe wanneer ik thuis ben? PC´s hier zijn vrij traag...


  • 11 Januari 2011 - 22:35

    Mams:

    'T is niet Jolene van Dolly Parton geworden hè?
    xxx

  • 11 Januari 2011 - 23:58

    Tess:

    Nou nou, wat een vakantie; varen, klimmen, met leuke mannen op de foto en ijsjes eten... wil ik ook wel! :)

    En hey, ik had al een tattoo op die plek! :P Vond je t echt zo'n pijn doen???

    XX

  • 12 Januari 2011 - 09:57

    Karin:

    Jee, wat een verhalen weer. Ik was wat achter dus had heel wat te lezen. Machtig mooi allemaal, jullie maken weer heel wat mee. Mijn weekendje Duitsland valt hierbij in het niet.

    Veel plezier verder!! Ik kijk al weer uit naar het volgende verhaal en foto's.

    xx

  • 12 Januari 2011 - 10:19

    Pama:

    Hallo meiden,

    Wat en geweldige vakantie, zo te zien. De foto's zijn echt prachtig, waardoor we wel een goede indruk krijgen van ullie trip.
    Het lijkt me ook een geweldige ervaring om zo dicht bij die prachtige dolfijnen te zwemmen.
    De watervallen en die persoon die daar onder aan het zwemmen is. Maar ook die foto's van die boottrip.Echt geweldig.
    Zo te zien dus, genieten julle ook met alles wat in je zit. Want fotos zijn een leuke herinnering, maar de momenten beleef, die zijn niet weer te geven.
    Nou Janneke en Joline, geniet nog lekker, van de natuur, de mensen en het mooie weer. Want........hier in nederland is het nu echt knudde met een rietje. koud en konstant regen, m.a.w.
    k................weer. Dus G E N I E T en G E N I E T en sla alles zo goed mogelijk op in je geheugen, zodat je er nog een tijdje in Nederland van kunt nagenieten.

    Heel vewel dikke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxen gr. pama

  • 12 Januari 2011 - 10:32

    Marloes En Jasey:

    Hee meiden! Zie er allemaal super gaaf uit! en het klinkt als een droom vakantie. En hoe stoer zijn jullie. In de jungle slapen, kaaimannen zoeken. EnZ enz super trots!! Geniet ervan voor je t weet ben je terug in de regen en is t weer voorbij.

    Kus ons

  • 12 Januari 2011 - 14:20

    Saskia:

    Hey vakantiegangers,

    Dat ziet er allemaal weer erg indrukwekkend uit!!
    Niks is jullie te gek he.....
    Pas goed op jullie zelf en vooral veel genieten!!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 116429

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: