Naar Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu Naar Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Naar Chiang Mai

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

13 November 2008 | Thailand, Bangkok

Vanavond gaan we met de nachtbus naar Chiang Mai. Dus bus vertrekt om 6 uur en we zullen er ongeveer 12 uur over doen.
Dus vandaag overdag gaan we beetje bij onze stamkroeg hangen. Ook onze was is gedaan, dus we gaan weer met schone was ertegen aan. Ik heb al best veel nieuwe kleren gekocht en ook heb ik was oude dingen achter gelaten in de hotelkamers waar we zijn geweest.
Gister hebben kamer gereserveerd in het Hilton. voor 9000 baht hebben we de duurste en de grootste, waarmee je over de hele stad kijkt! Dit is omgerekend 200 euro per nacht. dus 100 euro pp! Hoe relaxed! We worden ook opgehaald vanaf het vliegveld de 19e als we van Vietnam terug komen.
Verder hebben we ook onze roes uitgeslapen, want de avond ervoor hadden met een Nieuw-Zeelands stelletje en een Amerikaanse jongen wat buckets gedronken (een emmertje drank gemixt met fris voor maar 2,5 euro de man!).
Gister trouwens ook nog naar Lha Krathong geweest. Dit is een nationaal feest waar mensen de watergeesten te vriend willen houden, door bloemstukjes op het water te zetten en boten met veel lichtshows enzo. Was gezellig, maar heeeeel erg druk.
Anyway, ik ga weer ff proberen om de foto's te doen. Die jongen van het internet cafe herkent mij ook al. Ik zit hier elke dag echt een uur te klooien hahaha.
Nogmaals bedankt voor de berichten!
xx

• 13 November 2008 - 07:40

Br&da:

Haha het hilton..hoe vet is dat :)
    Maar eerst de rest van de reis nog maar even uitzitten..jullie hebben het echt zwaar ;)

Kus Bren

• 13 November 2008 - 08:06

Ernst En Karin:

Lijkt mij geen pretje in de nachtbus. Hoop dat je een beetje kan slapen. Prachtige foto's! Veel plezier op het volgende deel van de reis!

Liefs Ernst en Karin

• 13 November 2008 - 09:34

Marloes:

Ik heb hier een jongetje thuis wat nou tijgers wilt gaan aaien en op alifanten rijden :s...
    Ziet er onwijs vet uit joline! (en Tessa natuurlijk)

Kussie Marloes en een hele dikke van Jason

een ps van Jason:
    Hij zet zijn schoen van de week voor je :D

• 13 November 2008 - 10:52

Sas & Fop:

Ziet er weer geweldig uit!!
    Have fun.
    Dikke kussssss

• 13 November 2008 - 17:01

Mam:

Hoi lieverds,

Heb je een nieuw nachtgewaadje gekocht? Want dat was toch het enige "oude" wat je mee had? haha
    Heeft Tessa verder geen nieuws ... wil ook wel eens wat van haar horen.

Maar het ziet er allemaal fantastisch uit en dit was pas de eerste week! Nog veel plezier en we horen en zien wel weer als je in Chiang Mai zit.
    Dikke kus. Mama

• 13 November 2008 - 18:20

Jason:

Jason praat en oma schrijft:
    was het leuk op de olifant rijden en was het leuk om die tijger te aaien?
    jason 5 ys bad 109(dit kon hij zelf)

• 13 November 2008 - 20:14

Mark, Wil & Iza:

bep

ziet er weer lekker uit hoor.
    ut zal wel heerlijk genieten zijn.
    nou nog een paar dagen en dan mag je weer naar huis, daar zal je wel naar uit kijken denk ik heerlijk weer nederland.

hahhhaha

ons