Nieuw hotel - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu Nieuw hotel - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Nieuw hotel

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

14 November 2008 | Thailand, Chiang Mai

Hoi hoi,
We zijn aangekomen in het nieuw hotel. Het is echt maar 3 euro per nacht, en veel stelt het ook niet voor. Het heeft wel snel internet!
De nachtbus was goed te doen en we hebben Batman en nog een film gekeken. Daarna 1 keer gestopt en toen doorgereden. We waren rond half 7 in Chiang Mai. We hebben na een douche de stad een beetje rond gelopen en al wat dingen bezocht.
Ook hebben we gekeken naar wat trips hier in de buurt. Morgen gaan we naar de Golden Triangle en de longnecks. Overmorgen gaan we water raften en maandag vertrekken we met de bus naar de grens van Laos en dinsdag gaan we dan voor 2 dagen met de slowboat naar Luang Prabang.
Drukke dagen dus!!!
Maar nog steeds leuk :)

• 14 November 2008 - 08:43

Br&da:

Drukke plannen inderdaad..have fun met al jullie excursies :)

Kus Bren

• 14 November 2008 - 08:46

Marloes:

Ik hoorde van mama dat je er wel beestjes bij inbegrepen hebt voor die 3 euro!! Das nog eens een koopje..
    Al klein beetje last van heimwee? Of nog nergens last van?
    Maar klinkt wel allemaal super gaaf wat je gaat doen!

Kussie

• 14 November 2008 - 09:23

Ilse:

sorry dat ik niet zo snel reageer, maar... heb wel je sms aan de bangkok-vriend doorgezonden en hem gevraagd dat wanneer het de 19e/20e mogelijk is of hij dan via deze site naar jou wil reageren. afwachten dus! kus.

• 14 November 2008 - 09:46

Joline Deen:

Hoi Jason!!
    Olifanten rijden was heeeel leuk en de tijgers aaien ook!!!
    Ik heb ook al een kadootje voor jou en Iza!!
    Dikke kus en ik mis jullie!! xxxxxx