Kicked out! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu Kicked out! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Kicked out!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

16 November 2008 | Thailand, Chiang Mai

Wazzaaaap!
We zitten nu voor drie dagen in Chiang Mai en het is heel leuk hier. We zijn wel uit ons hotel gegooid, omdat we hier niet de trips hadden geboekt. Opeens zaten ze "vol" voor de komende nachten! Dus nu maar een hotel aan de overkant met zwembad, sweet! :D
Gister naar Golden Triangle geweest en naar de Longnecks. Was wel leuk en super gezellige groep met wat ouwe belgen en een Nederlands stel. Hele leuke guide die veel informatie vertelde over alles.
Vandaag zijn we wezen white water raften. Vond het eerst best eng eigenlijk, en ben ook drie keer bijna uit de boot gevallen. Wederom een super leuke groep met 4 engelsen, die morgen ook naar Laos gaan!
Net ff naar de avond markt geweest, maar was niet echt bijzonder ofzo.
Weet niet of ze in Laos internet hebben.. dus misschien horen jullie 2 weken niks van mij!
Hoorde dat het weer in Nederland niet veel is, sorry.. hier is het standaard 30 graden!
doeiiii x

• 16 November 2008 - 16:28

Jason En Marloes:

Ik las het berichtje aan hem voor van je, en hij kreeg een big smile.
    Ziet er allemaal super vet uit daar!

Kussie van ons 2tjes

• 16 November 2008 - 20:15

Mike:

hey hey jolientjhuuuuuuuuuu hahahah ik kijk zo af en toe ook ff mee ......en ziet er allemaal gaaf uit daarzo..ben wel beetje jaloers hoor...echt supertof dat je dit gedaan hebt(en nog aant doen ben haha)respect!!!..spreek je gauw ..rustig aan en kijk uit daarzo...groetjes van mike uit de wijk..

• 16 November 2008 - 20:40

Br&da:

Ja hoor..maak ons maar jaloers met je 30 graden ;)

Nou hier zijn we alweer volop in de weer voor de wintersport..dus ook wij vermaken ons wel ;)

Geniet lekker van Laos.

Kus Bren

• 16 November 2008 - 20:40

Br&da:

Ja hoor..maak ons maar jaloers met je 30 graden ;)

Geniet lekker van Laos.

Kus Bren

• 16 November 2008 - 21:58

Nel:

heyyyyy joline
    alles goed?
    sander zit er momenteel ook, die gaat dinsdagnacht alweer richting het koude weer :)
    veel plezier in Laos, ben erg benieuwd hoe het daar is xxxxxx

• 17 November 2008 - 11:04

Ernst En Karin:

Wat een mooi vakantie! We misten wel de foto's ... (gemeen).
    Heel veel plezier verder, zullen we je straks nog herkennen als je terug bent?

Liefs Ernst en Karin

• 19 November 2008 - 09:08

Hey Tessa:

Nou da's nog eens een verjaardag! Nu jullie uit het bootje zijn, hoop ik dat jullie niet te stijf en stram zijn en dat jullie het vanavond kunnen vieren, haha. (Wel een goede manier misschien om je spieren weer los te krijgen) Dikke knuffel, Anneke

• 19 November 2008 - 13:42

Stephan:

zijn jullie niet stiekum om andere redenen uit het hotel gekicked?? haha