Tessa jarig!!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu Tessa jarig!!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Tessa jarig!!!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

19 November 2008 | Laos, Luang Prabang

Hoi allemaal!
Nou, we zijn aangekomen in Luang Prabang. Echt, de reis was zoooo lang..maar wel super gezellig voor twee dagen. Vandaag lekker gekaart met de engelsen, die we drie dagen geleden hebben ontmoet bij het white water raften. Oja,over het raften gesproken... het was echt heel vet! Ik gilde aan 1 stuk door en ik ben er drie keer bijna uitgevallen, maar het was het zeker waard! Ook gooiden ze de boot om, maar het water was daar helemaal niet diep.
De vier Engelsen kennen elkaar ook nog niet zo lang. Het zijn drie jongens en 1 meisje. Ook hebben we (wederom) een Australisch stelletje ontmoet, waar we gister mee hebben gegeten. We waren gister in een dorp, genaamd Pak Beng. De kamer was echt smoetzig, en ik heb er ongeveer 4 uur in geslapen.
Ok, vanaf het begin: We kwamen aan in Pak Beng en zagen de kamer.. De eerste kamer had al meteen een gekko. Mensen die weten hoe ik dan ben: inderdaad ik gilde en kon wel janken. Ik ging meteen naar de man van het guesthouse en vroeg naar een andere kamer. Ik checkte deze en ik zag geen beesten. Nog steeds was ik in shock(haha) en ik wilde echt ff naar huis (wat nu alweer over is!!). Dus Tessa ging douchen en ik zat stil op bed. En natuurlijk zag ik weer een gekko vanachter het gordijn vandaan komen.. Ik verstijfde en wachtte tot Tessa terug kwam uit de douche. Gelukkig gingen we uiteten en ik had besloten om veel te gaan drinken, zodat ik goed zou kunnen slapen. We begonnen met bier Lao en daarna ging ik over op de Sangsom met fanta en toen dit op was op de Lao Lao whiskey. Waarschijnlijk wilde de jongen van het restaurant me dronken hebben, want toen hij later bij ons kwam zitten vertelde hij dat hij "was uitgeschoten met de whiskey". Deze jongen heeft ongeveer een half uur bij ons gezeten en we hebben veel van hem geleerd over de cultuur. Hij was ook heel blij toen ik mijn Lao-English boekje gaf (hij vertelde dat hij graag engels wil leren). Afijn.. we gingen terug naar de kamer in het donker, want er is een klok in de avond en alles gaat dan uit (mooie sterrenhemel!!). Ik lig in bed,lekker te slapen enzo... 5 uur: geluid van gekko.. ik schrik wakker en maak Tessa wakker. Ik keek in de badkamer en zag me daar toch een spin!! Serieus, 10/15 cm groot met de poten erbij. Ook zat er zo'n gekko naast. Heb daarna ook niet meer geslapen. In de ochtend waren de beesten weg, dus heb snel kunnen douchen.
Op de boot richting Luang prabang gekaart met de Engelsen en wat duf voor me uit gekeken.
We hebben een heel relaxed hotel nu, met hele lieve gastheren. Kamer is mooi en de douche is heerlijk.
We gaan nu met de groep de verjaardag van Tessa vieren!!!!
doeiiiii
x

  • 19 November 2008 - 13:32

    Mam:

    Komen gelukkig je mummizak en klamboe toch nog van pas, haha. Enne waar zijn de foto's nou? Nou Tessa, hierbij nog een keertje: Van harte!!!! en veel plezier vanavond. Dikke knuffel.

  • 19 November 2008 - 16:55

    Marloes En Jason:

    Tessa gefeliciteerd!!!!!

    Niet te veel drinken heh! ;)

    Hahahah en ik zie joline al voor me met die beesten!!hahahah

    Kus

  • 19 November 2008 - 21:01

    Wil & Peter:

    Lieve Joline,

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt! Je foto's en video's zijn prachtig. Het lijkt wel of je al een maand weg bent, zoveel heb je al beleeft. We blijven je met plezier volgen. Geniet er lekker van, nicht.
    Dikke kus, Wil & Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Luang Prabang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2008

There's no place like home

19 December 2008

Hilton Bangkok

18 December 2008

CuChi CuChi

17 December 2008

Onze laatste reis door Vietnam

11 December 2008

Lekker weertje en nieuwe foto's!
Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 116514

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: