Vrienden maak je overal! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu Vrienden maak je overal! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Vrienden maak je overal!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

22 November 2008 | Laos, Luang Prabang

Sabaidee,
Alles goed daar met jullie?
Wilde er nog veel meer foto's op zetten, maar dat ging niet.
Gister zouden we door Luang Prabang fietsen, maar we werden beetje laat wakker (lees half 11), en zijn toen maar naar de Phousi tempel gegaan. 100.000 tredes opgelopen, blijkt uiteindelijk dat je moet betalen om nog hoger naar de tempel zelf te gaan! We hebben maar gelaten zoals het was en genoten ff van het uitzicht. We zijn toen richting Mekong gegaan en hebben een voetmassage en pedicure genomen om de tijd te doden. HEEEERLIJK! (dag daarvoor hadden we een laotiaanse massage, en die deed pijn!!!!!)
In de avond wat wezen kaarten en vroeg naar bed, want vandaag moesten we om 7 uur op!
We begonnen met de slowboat richting de Pac ou grotten en zijn daarna door gegaan naar wat watervallen. Wat waren die mooi zeg!! Je kon er ook in zwemmen, wat ik dus gedaan heb!! Helaas kon je ook nog verder naar boven, wat heel mooi geweest schijnt te zijn, maar dat hebben zij niet gedaan.
Vanavond laatste avond hier en morgen met de bus richting Vang Vieng.
Laos is echt nog duurder dan Thailand. Het geld vliegt mijn portomonnee letterlijk uit! :(
Laat me ook ff weten hoe het met jullie gaat, daar.

ps.. heb al veel nieuwe vriendjes gemaakt hier.. zie de foto's. De kinderen houden van me!!
Doeiiii xx

• 22 November 2008 - 13:05

Mam:

Gatver, lijkt de film Antz wel... Enne je conditie is zeker wel vooruit gegaan, 100.000 treden!!
    Wat zullen wij trouwens straks een stelletje bleekscheetjes zijn, als jij terug komt. Qua weer mis je niks hier. Nog heel veel plezier in het mooie Laos. xxx

• 22 November 2008 - 13:18

Ps:

psOp je kaartje staat dezelfde "longneck" als degene die je gefotografeerd hebt, of is het de enige bewoonster, haha.

• 22 November 2008 - 15:33

Stephan:

war blijft jullie kleurtje? jullie zijn nog een beetje bleekjes!
    wel leuk wat jullie daar allemaal doen

• 23 November 2008 - 14:23

Jason En Marloes:

Hee!!!

Dank je wel namens jason voor je kaart. Hij vind het leuk post te krijgen zei hij.

en ik kwam niet meer bij! hahahahhah 4 namen op de kaart??!!? hahaha

• 23 November 2008 - 18:03

Wil&Peter:

Lieve Joline.

• 23 November 2008 - 18:53

Wil & Peter:

Lieve Joline,
    Bedankt voor je mooie kaart.
    Hier mis je niks, hagel, sneeuw en wind.We genieten steeds weer van de prachtige foto's, zijn we er toch een beetje bij! Geniet maar van het zo te zien mooie Laos.Kus,Wil en Peter.