Friends en buckets - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu Friends en buckets - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Friends en buckets

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

24 November 2008 | Laos, Vangviang

Ola!
We zijn gister aangekomen in het backpackersstadje van Laos. Serieus, 80% van de mensen hier is tourist. De reis met de bus vanaf Luang Prabang duurde ongeveer 6 uur met de minivan. Het laatste uurtje was hobbels en kuilen. We werden daarna met de tuktuk afgezet in de "stad" en namen meteen het eerste guesthouse. Voor maar 50.000 kip per nacht! Dus ongeveer 2 euro pp. Daarna hebben we met Bev en Dane (jep, iedereen is er weer bij!) wat gaan eten en drinken en Friends gekeken, want elke bar hier heeft Friends opstaan. Daarna met paar van de Engelsen wezen drinken en dat ging door tot uurtje of 2. De avondklok geldt hier niet zo nauw, gelukkig!! Vandaag lekker niks doen en Tessa gaat misschien tuben. Ik heb hier vanaf gezien, want heb paar gevaarlijke verhalen gehoord. Ik slinger wel het water in, net zo leuk :) Morgen misschien naar de grotten en overmorgen gaan we naar Vientiane en dan vliegen we zondag naar Vietnam.
Gelukkig zijn de kaartjes aangekomen! Het is hier echt een gedoe om te pinnen trouwens. In heel Laos pakken ze geen rabobankpasje, dus moet steeds pinnen met Visa creditcard. Tip voor mensen die dus naar Laos willen gaan: neem een depetcard van Visa, hoef je niet te betalen als je pint!
Het maestropasje van Tessa pakken de machines weer wel, heeel vreemd!

Anyway, succes daar met de sneeuw en hou me op de hoogte hoe het met jullie gaat!
xx

• 24 November 2008 - 10:38

Ernst En Karin:

Hoi Joline,

Weer onwijs bedankt voor de kaart en de foto's.
    Hier is het vies koud met sneeuw en andere ellende dus geniet nog maar van het mooie weer!
    xxx Ernst en Karin

• 24 November 2008 - 12:15

Marloes:

Gaaf allemaal weer zussie!! coole foto's

En dank je wel voor je belletje..

Kussie

• 24 November 2008 - 15:50

Br&da:

Dag chica,

Hier eindelijk weer een berichtje van mij (was een weekje in Kopenhagen poffertjes verkopen)

Ziet er weer heerlijk uit die foto's en filmpjes :D

Kus Bren

• 24 November 2008 - 19:07