lekker niksen - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu lekker niksen - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu

lekker niksen

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

26 November 2008 | Laos, Vangviang

Hallo luitjes!
Nog steeds in Vang Vieng en we hebben het heeeeel erg naar ons zin! We zijn nu anderhalve week met de groep en vanavond is het de laatste avond, want een paar gaan morgen weg. Gister hebben getubed en ik ging als enige niet mee. Stomme keuze want het was heel leuk heb ik gehoord. Ik was in mijn eentje ergens aan de rivierkant gaan zonnen en ben gigantisch verbrand. Je ziet ook mijn zonnebril op mijn gezicht staan hahahaha. Gister avond weer wat buckets met zijn allen gedronken en vandaag hadden we nergens zin in dus zijn we naar de plek gegaan waar ik gister was geweest. Morgen waarschijnlijk weer aan onze "teint" werken en dan vertrekken we vrijdag met de bus naar de hoofdstad.
Heb weer wat foto's erbij gedaan van de afgelopen paar daagjes.

Jason: Ik heb een heeeeele mooie houten olifant voor je!

Ik mis jullie allemaal toch wel hoor!!!

Groetjes! x

ps Alles is gemaakt voor kleine mensjes. Vorige week heb ik zo hard mijn hoofd gestoten dat tessa mijn hoofd of de deurpost hoorde kraken. De bult is nu pas weg!!

• 26 November 2008 - 13:35

Saskia:

We missen jou ook x

• 26 November 2008 - 14:22

Br&da:

Nice nice..heerlijk zo'n zonnetje...zou ik hier ook wel willen ;)

Kus

• 26 November 2008 - 22:56

Mam:

Hoi lieverd,
    Lekker hè, effe niks doen na 3 hectische (maar wel hele leuke) weken? Ben trouwens blij dat je nog niet terug hoeft, met al die toestanden in Bangkok.
    Oja, wat gaat er die emmertjes? Want stel je voor dat je afkick verschijnselen gaat vertonen, dat moeten we niet hebben. Ik koop maar gauw een emmertje, haha. Hele dikke kus voor Tessa en jou. xxx

• 27 November 2008 - 09:15

Marloes:

zuipschuit ;)....
    O mam ik heb nog wel paar van die emmertjes staan van Jason hoor.. :D
    Niet te veel in de zon bakken hoor, stel je voor dat je bruin terug komt :p

Namens Jason: Gaaf zo'n olifant, kan ik er ook mee spelen?

En ik heb nog ff een vraag voor je joline. Wat voor schoenmaat heb jij?

Kussie

• 27 November 2008 - 09:59

Joline:

ik heb maat 40,5. Hoezo??

Als hij ermee wil spelen, kan dat!!

Ik ben echt poepie bruin hahahahahaha

• 27 November 2008 - 12:53

Vanessa:

Hey Joline,

Jullie vermaken je nog best., zo te zien.
    Heerlijk hoor! Geniet maar lekker!
    Heb je na die 'kleine'' buckets, geen GROTE buckets nodig? (of de volgende ochtend?)

• 27 November 2008 - 22:26

Anneke:

??? emmertjes met lekkers ??? Da's nog eens wat anders dan een flesje rode wijn :-)

Veel plezier nog!

• 28 November 2008 - 18:06

Janneke:

super meis, errrug jaloers ;P. Hier ook weeer terug na een super, zonnige, zon, zee, strand, feest zuipweel in barcelona. Is echt moeilijk om de knop weer om te zetten als je terug bent zelfs na een week en met dat ontzettende lekkere winterweer hier ;S. Mja ik ga vast uitkijken naar mijn volgende vakantie!

Geniet maar flink al lukt je dat al aardig zo te zien ;).

xjanneke

• 28 November 2008 - 23:44

Ilse:

iedere keer na het bekijken van je foto's wil ik een berichtje sturen, maar kan maar geen tekst verzinnen die enige uitdrukking kan geven aan wat ik bedoel... ok, ben trots op je! (en natuurlijk stiekum wel een beetje jaloers...) kus.

• 29 November 2008 - 08:37

Marloes:

Vind ik nou ook Ils!!

Geen van allen had kunnen denken dat ze het echt ging doen..

En hoe gaaf dat ze het toch maar ff doet!!!