Bye bye Laos! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu Bye bye Laos! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Bye bye Laos!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

29 November 2008 | Laos, Vientiane

Gister aangekomen in Vientiane.
Afscheid van de hele groep genomen en nu zijn we weer met zijn tweetjes.
Het is echt een vieze stad, maar het heeft ook zijn charmes. We worden hier echt veel nagekeken en iedereen glimlacht lief. Helaas kunnen we niet vliegen naar Vietnam, dus gaan we 24 uur reizen met de bus. Net naar That Luang geweest. Dit is een gouden tempel die oorspronkelijk is gebouwd in 1566. Verder valt er hier weinig te doen, dus hebben we gekozen om een dag eerder (wat dus vandaag is) naar Hanoi te gaan.
We doen Vietnam ook met de bus van Noord naar Zuid ipv vliegen. Scheelt allemaal een hoop geld!

Bedankt allemaal voor de berichtjes en ik zal proberen weer wat foto's hierop te zetten.

xJoline

• 29 November 2008 - 08:34

Marloes:

Jezus joline wat ben je bruin!!!!!

Zo te zien heb je het nog steeds erg leuk.

Je zit al op de helft, wat gaat het hard heh!!

O ik heb nog een vraag.
    Of wij als we naar Oostenrijk gaan je mobieledvdspeler mogen lenen, voor Jason..

Dikke kus Ons

• 29 November 2008 - 08:44

Joline Deen:

ja is goed!
    En waarom wilde je mijn schoenmaat weten?
    xx

• 29 November 2008 - 08:48

Mark, Wil & Iza:

houwdie,

he truus je bent op de helft he.
    het zal d'r ongetrijvelt onwijs zijn en kompleet andere wereld en ik moet het ook nog eens zien maaaaarrrrrrrrr, aan zo lang weg zit ook een nadeel.
    hahahahaa
    je mist hier ook heel veel.
    we zijn met mama en oma naar euro disney geweest en en nog veel meer.
    nee geintje.
    en trouwens die gozer op de foto??? is dat een debiel elke foto die ik zie met hem staat hij er echt als een josti op.
    naja als je maar lol hebt.
    tot snel
    ons allen

• 29 November 2008 - 08:50

Ff Snel Ons Weer:

nu weet ik het cker je hebt geen leven.
    je reageert er gewoon meteen op.
    op marloes.
    zit je te wachten???hahahaha

doei broer

• 29 November 2008 - 10:06

Mam:

Je bent echt superbruin!! Wat een weertje daar, zeg. Wat zal het je straks tegenvallen in ons koude landje... Maar ja, wij zijn er dan wel, haha. Gaan jullie heel Vietnam doen? Hoe zit het dan met de malariapillen? Nou sterkte met de lange busreis en ik wacht vol spanning af, hoe Vietnam is. xxxx

• 29 November 2008 - 16:05

Erwin:

Eey Joline,

Beetje naar je zin daar??Beter weer als hier denk ik!leuke verhalen en vette foto's :D

Misschien mag je straks nog wel iets langer blijven door dat gedoe in Bangkok ;)

Heel veel plzier daar nog en k blijf je volgen :D!

Kus Erwin

• 30 November 2008 - 21:58

Joop, Ida, + Kids:

Joline en Tessa, we genieten nog steeds mee van jullie avontuur. Ga zo door! Sinterklaascadeautje is verstuurd!
    Nog heel veel plezier en blijf genieten.
    Veel liefs van ons allemaal.