Wedstrijdje: Win souvenirs uit Brazilië!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu Wedstrijdje: Win souvenirs uit Brazilië!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Wedstrijdje: Win souvenirs uit Brazilië!!!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

12 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve lezers,

Nog even en ik ga naar Brazilië!
Nu heb ik (zoals jullie weten) mijn vorige twee reizen ook deze blog bijgehouden en hij is echt enorm goed gelezen. Als je links onderin kijkt, zie je dat de "views" al boven de 33000 zit!! Dit is natuurlijk een klein feestje waard, en daarom heb ik een leuke actie bedacht.
Vanaf het moment dat ik voet op Braziliaans grondgebied zet tot het moment dat ik weer land in ons koude kikkerlandje, zijn er leuke souvenirs uit Brazilië te winnen!

Hoe kun je die winnen dan?????

Heel makkelijk! Van 30 december 2010 tm 21 januari 2011 krijgt elke 1000e "viewer" zo'n leuk souvenirtje opgestuurd van mij. Door een printscreen te maken van de pagina en die naar mijn mail (joline.deen@gmail.com) te sturen kan ik zien of je daadwerkelijk de 1000e bekijker bent (34000, 35000, 40000 etc etc). Laat ook meteen even een leuk berichtje achter, wanneer je mijn blog gelezen hebt, dat is natuurlijk wel zo leuk voor mij :)
Ken ik je niet persoonlijk? Zet dan ook even je NAW gegevens erbij.
Mocht het echt uit de hand lopen met enthousiaste mensen, die graag iets willen winnen: ik ga door tot de 45000 want zoveel geld heb ik natuurlijk niet!!
Oja, en om het leuk te houden zou het wel zo eerlijk zijn dat iedereen maar één keer wint.
Wanneer er een winaar is, laat ik dit uiteraard weten!

Ik zal bij elk verhaal even weer verwijzen naar deze pagina, zodat jullie er elke keer weer aan herinnerd worden!

Tot schrijfs!

Beijos,
Joline

  • 14 November 2010 - 15:53

    Marloes:

    Leuk!!! Ik doe eraan mee en Jason ook!
    xx

  • 15 November 2010 - 10:24

    Johan:

    Goh Joline,
    Wat een leuke actie! Ik las je blog toch al met veel plezier en ik zal ook mijn vrienden en familie van jouw leuke blog op de hoogte stellen (helemaal als we er iets leuks door kunnen winnen hihi)
    Groeten,
    Johan

  • 16 November 2010 - 15:21

    Marga:

    Hoi Joline,
    Ik ken je niet persoonlijk maar ik lees altijd met veel plezier je verhalen, wat kun jij dat goed zeg! Leuk dat je nu zo'n actie erbij doet!!
    Gr, Marga

  • 27 December 2010 - 21:40

    Paul:

    Ik wil zowiezo een souvineertje, mag ook een braziliaans kauwgom pakje zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 116474

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: