Und wir gehen wieder! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu Und wir gehen wieder! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Und wir gehen wieder!

Blijf op de hoogte en volg Joline

24 Februari 2013 | Nederland, Amsterdam

Hallooooo,
Hier zijn we weer met een nieuwe reis!
Over precies 8 weekjes zit ik in het vliegtuig en dat gaat sneller dan je denkt (want we zitten ook alweer 8 weken in het nieuwe jaar!!).

Om alvast, en ook voor mezelf, het besef te krijgen dat ik alweer een maand in mijn eentje wegga hier even kort wat ik ga doen:

21 april vlieg ik van AMS - Singapore (met overstap in, ik geloof, Frankfurt)
22 april kom ik aan in Singapore en hier blijf ik een dag.
Van daar uit ga ik naar Raja Ampat, West Papua. Hier blijf ik zo'n 4/5 dagen om lekker te snorkelen en te genieten van de natuur.
Vanuit Papua ga ik naar Bali, Gili, Lombok om uiteindelijk te eindigen op Borneo oftewel Kalimantan.
Ik heb de eilanden Sulawesi en Komodo geschrapt omdat ik anders echt overal te weinig tijd had. Misschien heb ik nu eigenlijk wel teveel tijd overal, dus mochten jullie nog tips hebben... ze zijn welkom (Java en Sumatra kom ik nog voor terug :))!

Ik ben benieuwd wat ik er allemaal kan doen, Indonesie is helemaal nieuw voor me. Sowieso ga ik op Lombok PROBEREN de vulkaan te beklimmen en mocht ik dat overleven dan verwen ik mezelf nog door een jungle tour van drie dagen op Borneo te gaan doen. Voor de rest laat ik me verrassen.

Ik houd jullie, uiteraard, gewoon weer op de hoogte en ben nu alweer zenuwachtig!!

xxJoline

• 24 Februari 2013 - 22:43

Brenda:

Lekker hoor..8 weken vliegen voorbij..succes met de voorbereidingen alvast :)

X

• 25 Februari 2013 - 09:25

Allard:

Eindelijk mag je weer en eindelijk kun je weer mooie ervaringen optekenen. Veel plezier alvast met de voorbereiding!

• 25 Februari 2013 - 09:47

Jan En Christien:

Dat ziet er niet verkeerd uit, we zijn weer benieuwd naar jouw verhalen. Geniet van de voorbereidingen.

• 01 Maart 2013 - 03:57

Janneke:

Hey Jo,

Wat superleuk om te horen van al je plannen ;D. Ga niet zeggen dat ik jaloers ben (want mag hier ook allemaal vette dingen doen ;D)maar lijkt me wel super om samen weer de nodige avonturen te gaan beleven ;P!

Ga vooral door met genieten van de voorpret en de gezonde spanningen en succes met de laatste voorbereidingen!

Dikke x janneke