Van SGG naar JAK - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Joline Deen - WaarBenJij.nu Van SGG naar JAK - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Van SGG naar JAK

Blijf op de hoogte en volg Joline

23 April 2013 | Singapore, Singapore

Na een lange vlucht was ik eindelijk aangekomen in Singapore. De korte vlucht naar Frankfurt ging goed, ookal werd mijn plek grotendeels ingenomen door de wat stevige man naast me. De snack was erg lekker (alleen daarvoor zal ik nog eens een korte vlucht met Lufthansa boeken) alleen was de witte wijn echt bocht. En zodra ze die gegeven hebben, moet hij achterover getikt worden want we gingen alweer dalen.
Goed, de vlucht naar Singapore ging erg goed, alleen had ik niet tot weinig geslapen vanwege spierpijn in mn nek. Ik had de hoop te kunnen liggen, maar de vrouw drie stoelen naast me had dat idee al ingepikt, waardoor ik moest blijven zitten.
Op Singapore aangekomen, had ik mijn bagage erg snel en ook de shuttlebus was zo geregeld. De Singaporenezen, Singaporianen (hoe heten ze eigenlijk) zijn erg behulpzaam, spreken uitstekend Engels en de radio draait alleen maar Abba en jaren 89/90 muziek. Ik hou van Singapore!!
In het hostel aangekomen werd ik door een hele lieve man geholpen en na lekker gedouched te hebben ging ik in mijn eentje een paar straten ontdekken. Ik had om half 9 met iemand van couchsurfing afgesproken, maar die was me vergeten! Nog wel contact gehad en hij wilde me bellen om alsnog een biertje te doen maar ik lag al gebroken in mijn bed. Volgende keer beter!
Zit nu op het vliegveld te wachten op mijn vlucht naar Jakarta waar ik bij Maria ga slapen, hopelijk is dat een betere ervaring! Heb haar alvast gemaild dat ik eraan kom.
Het weer is heerlijk, heb totaal geen probelemen met continu een korte broek en hempje :)
Foto's uploaden gaat niet, moet eerst weer VIP member worden. Zal dat van de week even doen!
X Joline

• 23 April 2013 - 10:10

Br&da:

Vond Singapore ook echt een leuke stad..al was dat mijn eerste ervaring met een stad buiten Europa dus dan is alles geweldig natuurlijk...
    Geniet ervan meis..

X Bren

p.s. wij hebben onze eerste couchsurfers thuis gehad..erg leuke ervaring..ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren :)

• 24 April 2013 - 02:24

Janneke:

Klinkt als een lekker eerste dagje....op naar nog veel meer van deze zullen we maar zeggen! Ik ga mijn korte broek en hempje straks weer aardig missen maar deze week huppel ik nog vrolijk met met surfboard over het strand ;D X