6 dagen vol vertier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu 6 dagen vol vertier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

6 dagen vol vertier

Blijf op de hoogte en volg Joline

30 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

Lig ik dan. Nu nog in mijn bed in Amsterdam. Over twee dagen ben ik heen en weer gereisd naar Antwerpen. Over drie dagen slaap ik in het vliegtuig. Over vier dagen rust ik snel uit in Rio de Janeiro, over vijf dagen overnachten we even in Fortaleza en over zes dagen hopen we aangekomen te zijn in Jericoacoara. Van daar uit gaan we kijken waar we verder naartoe gaan.

Het is lang, te lang geleden, dat ik weer zo'n avontuur ben aangegaan. Het werd tijd. Even genieten van het heerlijke Braziliaanse eten, de mensen, het passievolle, de muziek en de natuur. Dit land heeft mijn hart vier jaar geleden veroverd en daarom besluit ik mijn liefde weer op te zoeken. Dit keer met hopelijk meer beheersing van de taal, maar met minder voorbereiding.

Ik kijk hier al sinds februari naar uit en kan niet wachten om mijn slippers weer aan te trekken. Havaianas uiteraard.
Ik zal geen telefoon meenemen, dus ben wat slechter te bereiken.

Dan ga ik nu maar even mijn ogen nog sluiten en dromen over wat helaas volgende maand alweer een herinnering zal zijn.

Liefs,
Joline

• 30 Oktober 2014 - 00:49

Nel:

Wordt leuk zoals altijd

• 30 Oktober 2014 - 00:51

Nel:

Wordt weer leuk en spannend zoals altijd. Heeel veel plezier xxxxx

• 30 Oktober 2014 - 01:25

Yvonne:

Hele goede reis en heeeeeeeeeel veel plezier. Gaat lukken!!!!

• 30 Oktober 2014 - 08:39

Karin:

Ik kijk al weer uit naar je reisverhalen. Veel plezier!

• 30 Oktober 2014 - 09:26

Janneke: