Halong bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu Halong bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Halong bay

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

03 December 2008 | Vietnam, Hanoi

Hier ff snel een berichtje voor ik ga slapen. Gister en vandaag naar Halong Bay geweest. Het was echt super mooi en we moesten ook op de boot slapen. Heel lekker gegeten steeds (inclusief natuurlijk) en gekajakt en gezwommen tussen de rotsen!
Vandaag naar de water puppet show in Hanoi geweest en daarvoor uiteten bij het restaurant van Bobby Chinn. Dit schijnt een bekende kok te zijn, maar dat wisten we nog niet toen we er net zaten.. oeps!!
Morgen hopelijk naar Hue voor paar daagjes en dan door naar het zuiden.
We zijn vanmiddag ook ff naar een loketje van Air Asia geweest en deze zeiden dat vanaf 5 december de vliegtuigen weer naar en vanaf Bangkok vliegen.. JEEEEEEJ. Bedankt voor de mensen die met me mee dachten over een oplossing :)

Foto's zet ik er ook ff op.
xx Joline

• 04 December 2008 - 09:26

Marloes:

WAUW!! wat ongelovelijk gaaf zeg!! Echt helemaal super te gek! Je zal er maar geweest zijn!

Hier nog steeds alles goed! The same as always.

Kusss

• 04 December 2008 - 13:31

Ernst En Karin:

Hoi Joline,

Mooie foto's weer! Toch wel een andere wereld dan in Thailand, of niet?
    Hier sneeuwt het nat en is het echt vreselijk vies weer. Dus vanavond de haard aan en aan de gluhwijn. Geniet van je zonnetje!

Liefs Ernst en Karin

• 04 December 2008 - 17:23

Mam:

Hey meiden,

Jahoor, precies wat ik dacht: Halong Bay supermooi!!!! Benijd je wel hoor, dat je dit allemaal ziet. Wat een ervaring.
    En zoals wij een fietsland zijn, is Hanoi duidelijk een scooterstad. Met recht een gekkenhuis daar zeg! Nu op naar het strand? Hééél veel plezier. Dikke knuffel. xxx

• 04 December 2008 - 22:45

Wil En Peter:

Lieve Joline,
    We genieten weer van je prachtige foto's. Het is net of we er een beetje bij zijn.
    Je mist niets (het weer hier): regen, hagel, grauwe luchten.
    Liefs van Peter en Wil.