Een mooie laatste dag in China - Reisverslag uit Beijing, China van Joline Deen - WaarBenJij.nu Een mooie laatste dag in China - Reisverslag uit Beijing, China van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Een mooie laatste dag in China

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

24 April 2010 | China, Beijing

Vandaag was mijn laatste dag in China en hoe kun je die beter eindigen dan de Grote Muur beklimmen?
Met een groep van 10 gingen we om half 8 vanmorgen weg.
Ik had de makkelijkste gedeelte gekozen dit keer, zodat ik het nu wel af zou maken. Gelukkig was de hele groep niet zo sportief, dus namen we de kabelbaan naar boven en liepen we vanaf daar 6 torens verder. Alsnog was het af en toe wel stijl, maar lang niet zo erg als de vorige keer. Het zonnetje scheen ook heerlijk en heb ook weer een beetje aan mijn kleur kunnen werken.
Voor we het wisten waren we al in toren 1 en liepen we terug naar toren 6. Vanaf daar hebben naar beneden gesleed. Toen weer een twee uur durende reis terug naar het hostel genomen.

Nog met een Amerikaans stel door een winkelstraat gelopen en bij de KFC gegeten (HEERLIJK!).
Ik kwam terug in het hostel en één van mijn kamergenoten vroeg of ik met haar de pekingduck wilde proberen. Ik zat nog vol van de kip, maar de eend moet je natuurlijk wel gehad hebben. Hij was echt heerlijk!

Vanavond misschien nog een drankje doen met de groep van vanmiddag en dan morgen om half 8 naar het vliegveld.

Ik zal nog wat foto's van de Muur uploaden en dan zie ik jullie morgen!
Bedankt allemaal voor jullie leuke en lieve berichtjes! Heb het echt naar mijn zin gehad, maar de gedachte dat ik morgen al in mijn bed kan liggen maakt me blij!!

Thnx allemaal!! En tot een volgende reis!

xxxxxx

  • 24 April 2010 - 13:22

    Mama :

    Goed hoor, dat je het nu wel gehaald hebt! Ik vind het alsnog een behoorlijke klim.

    Je hebt in stijl afgesloten, je kan natuurlijk niet in Beijing geweest zijn zonder pekingeend te hebben gegeten.
    We hadden het er alleen gisteren nog wel over, dat je pas weer voor ons mag koken, als je weer een tijdje thuis bent, en weer alle exotische beesten (die je achter je kiezen hebt zitten)achter je hebt gelaten.
    Nou lieverd, een hele goede reis en we zien je morgen.
    Wij zijn er helemaal klaar voor!
    xxxx

  • 24 April 2010 - 14:33

    Anneke:

    Joline,goede reis en xiej morgen

  • 24 April 2010 - 16:42

    Marit:

    hey jo!

    Fijn dat je zon leuke tijd gehad heb daar, heb leuk al je foto's en verhalen gekeken hoor! ERG leuk! Goede reis alvast!

    Groetjes marit

  • 24 April 2010 - 21:50

    Vanessa:

    Jij bedankt, voor alle fantastische verhalen.
    We waren vaak echt een beetje met je mee!
    (soms was ik ook blij dat ik thuis gewoon aan de hutspot zat)
    Goeie reis terug!!

    X

  • 25 April 2010 - 10:09

    Nel:

    hey Joline,
    heb je reis gevolgd, geweldig in een woord.
    Nu weer op weg naar huis, ik hoop dat je een goede terugreis hebt en welkom weer in de "beschaving" of juist niet? lol
    kus Nel

  • 26 April 2010 - 08:40

    Monique:

    Welkom thuis Joline!

    Wat heb jij genoten he, echt avontuurlijk en vooral veel leuke mensen ontmoet. Bedankt voor jou mooie verhalen, ook wij hebben zo stilletjes mee kunnen genieten.
    ps je bent nu een echte chinees want je kunt met stokjes eten (hahahah)
    groetjesxxx en tot gauw
    monique

  • 27 April 2010 - 12:16

    Jan En Christien:

    Hallo Joline,
    het was leuk om jouw reis mee te kunnen maken!
    Groetjes, Jan en Christien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 116563

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: