Foto's van een gelukte lichtshow!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Joline Deen - WaarBenJij.nu Foto's van een gelukte lichtshow!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Foto's van een gelukte lichtshow!!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

17 April 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi allemaal!

Vandaag geen verhaal, maar alleen foto's. Thanks to mijn moedertje kunnen jullie genieten van nog meer foto's!
Ben gisteravond nog een keer naar de lichtshow geweest en nu was het echt heel mooi! Geen smog en het was heel druk!
Nou, hier komen ze hoor!!

Doeiiii
xx

• 17 April 2010 - 06:03

Mark,wil,iza&??????:

erg leuk om te zien zo op de foto's.
    mar tis al weer bijna voorbij.
    terug naar NL.
    nog ff snel een paar slangen en honden naar binnen werken dan ken je er weer tegen hier in NL hahaha.

tot snel.

• 17 April 2010 - 08:28

Marloes:

Wauw!!! gaaf!
    Ziet er onwijs mooi uit.

Sterkte met je reis naar shanghai.

Kussie

• 17 April 2010 - 18:25

Vanessa:

Volgens mij heb je genoten van je reis
    Je ziet er goed uit!!!

• 18 April 2010 - 04:47

Joline Deen:

Dankje Vanes!
    Ja, heb het ook erg naar mijn zin gehad :)
    Nog maar een weekje!

• 18 April 2010 - 08:48

Karin:

Ja, je laatste weekje en dan weer heel hard werken voor de volgende reis! Deze pakken ze je in ieder geval niet meer af. Geniet van je lange treinreis, ik ga hier lekker de zon in (ja, hij schijnt!).
    xx

• 18 April 2010 - 16:12

Wil En Peter:

Een berichtje van je "oompie en tante". Ja, ja, we leven nog. Hebben weer met plezier je verslagen gelezen. En de prachtige foto's bekeken. Je zit nu in de trein, hopelijk valt de reis een beetje mee. Ben je al een beetje aan het aftellen? Als het goed gaat (en alles vliegt weer; aswolk uit IJsland!) zien we elkaar volgende week. Geniet er nog maar lekker van!
    Liefs van ons.

• 19 April 2010 - 08:30

Jan En Christien:

Wij vonden de skyline van HK 's avonds ook zo prachtig!
    Wij gaan nu een weekje fietsen en wandelen in het zuiden van Limburg, kunnen we daarna weer lekker veel lezen!
    Geniet van het mooie China, groetjes,
    Jan en Christien