Meet Kate - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu Meet Kate - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Meet Kate

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

16 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi,

Ik ben ondertussen alweer drie weken terug, maar ik zit zeker niet stil!

Zoals sommigen weten, werk ik naast mijn werk bij SBS ook als bestuurslid voor Stichting Meet Kate (www.meetkate.nl). Meet Kate helpt en investeert in opleidingen en dagopvang voor kinderen in Ghana en zet zich ook in om de mensen uiteindelijk zelfstandig te werk laten gaan.
Nu wil ik natuurlijk graag de projecten in Ghana opzoeken om met eigen ogen te zien, waar ik me voor inzet, maar dat komt hopelijk snel! We zijn een kleine oranisatie, maar bestaan eind deze maand alweer 5 jaar!! Het gaat erg goed met de projecten en we krijgen steeds meer naamsbekendheid! Als het goed is, beginnen ze heel binnenkort aan de bouw voor een nieuwe school.
Natuurlijk kunnen we hier nog veel donateurs voor gebruiken en daarom wil ik voor deze keer een beroep op jullie goedheid doen :)
Voor de mensen, die Meet Kate willen helpen, is er op www.meetkate.nl een donateursformulier te vinden, die je in kunt vullen.

Ik zal jullie verder niet spammen, maar ik wilde jullie even kennis laten maken met een goed doel, waar het geld WEL op de goede manier besteed wordt!

Groetjes,
Joilne

• 16 April 2012 - 11:59

Br&da:

Wat leuk Jolien..dat wist ik niet. Zal de site binnenkort eens bezoeken.