Currumbin Wildlife sanctuary en Main beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joline Deen - WaarBenJij.nu Currumbin Wildlife sanctuary en Main beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Currumbin Wildlife sanctuary en Main beach

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

05 April 2010 | Australië, Sydney

Goodday!
Alles ok bij jullie?
Vandaag ben ik met Tessa naar Currumbin sanctuary geweest. We konden met koala's op de foto en de kangoeroes mochten we ook aaien en eten geven. Het park is echt heel mooi en we zijn er ook een paar uutjes zoet geweest.
Daarna zijn we naar Main beach geweest en hebben we lekker uitgewaaid.
Ik load ff een paar foto's op.

Heb het heel gezellig hier!!
Ben over drie weken alweer terug :(

xxJoline

  • 05 April 2010 - 08:26

    Mama:

    Gaaf, gaaf, gaaf.
    Ziet er super uit.

    xxxx

  • 05 April 2010 - 11:10

    Karin:

    Geweldig. Ik ben even stikjaloers.

  • 05 April 2010 - 11:21

    Marloes:

    Wauw!!!! wat onwijs leuk! en wat een leuke foto's van die schattige beestjes zeg.
    TOP!

    Kus


  • 05 April 2010 - 13:11

    Mike En Jason:

    hoihoi joline wat een onwijs mooie fotos jason die is er stil van...hij vind ze erg mooi en cker die met de babykangoeroe's vind ie erg lief....heel veel plezier nog,maar daar twijfel ik niet aan als ik alles zo zie en lees ..dikke kus mike&jason

  • 06 April 2010 - 12:27

    Monique:

    Ha Jolientje,
    Wat zit jij toch te genieten he!!Gaaf man wat je allemaal meemaakt, je kan er wel een film van maken.
    Nou geniet er nog maar van (het schiet alweer op, hahahahah)
    groetjes en een dikke knuf van mij

  • 06 April 2010 - 18:16

    Mark,Willeke,Iza&?? :

    Nou joline, wij zouden het wel weten!!! Blijf lekker daar, ziet er ergggggg leuk uit!!

    Dikke kus van ons

  • 07 April 2010 - 14:35

    Bo:

    Hey meis,

    Wta heerlijk om je verhalen te lezen, zo te lezen heb je het erg naar je zin daar. En ik ben echt ONWIJS jaloers...
    Ik wil ook!!! Wil graag met je ruilen. Heb het hier ook naar me zin hoor, maar lekker al die mooie dingen zien, dat wil ik natuurlijk ook wel.

    Mooie foto's ook!! Het ziet er heerlijk uit.
    En ik denk dat je gelukt hebt, want het weer wordt hier ook weer beter. Dus als jij terug bent dan kunnen we meteen een terrasje pakken.

    Geniet er lekker van meis!!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 116560

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: