i just got myself a ticket to the tropics! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu i just got myself a ticket to the tropics! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

i just got myself a ticket to the tropics!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

06 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve lezers en lezeressen,
Het is weer zover. De kriebels werden me teveel en nu het ook nog eens begint te hagelen, vond ik het hoog tijd voor zonnige tijden.
Dit keer geen Zuid-Europa, Zuid Amerika of Azie. Nee, ik ga in mijn eentje naar Afrika! Om precies te zijn: de Seychellen! Twee weekjes ga ik heerlijk genieten van het onderwater leven, de natuur en het eten.
Natuurlijk neem ik mn laptopje weer mee om de verhalen en foto's met jullie te delen!
Liefs,
Joline

• 06 December 2011 - 17:13

Br&da:

Doe je goed Jolien...ben alweer jaloers...hopelijk gaan wij je nog een keer achterna!!

• 06 December 2011 - 17:21

Karin:

En daar gaat ze weer!! Leuk hoor, Bij de Sechellen denk ik alleen maar aan niets doen en cocktails drinken. Jou kennende wordt het wel weer spannend !!

• 06 December 2011 - 17:26

Marit:

Hey oow spannend!

Waar haal jij toch het geld en de tijd vandaan haha, maar weer super spannend om dit in je uppie te gaan ondernemen:)!

• 06 December 2011 - 21:29

Yvonne:

Dat doe je weer goed. En die 94 dagen zijn zo om.

• 09 Februari 2012 - 18:26

Vera:

Hi Joline,

Ah leuk dat je ook naar de Seychellen komt! Want er zijn niet veel Nederlanders hier, iig nog geen gezien.
    We zijn er nou pas een weekje dus weten zelf ook nog niet het fijne van het land. Maar is wel leuk om zoiezo een keer af te spreken als je hier bent! En tegen die tijd kunnen we wel kijken of we je ergens mee naartoe kunnen nemen.
    Haha van die kaas was beetje als grapje, maar als je gewicht over hebt in je koffer mag je dat zeker meenemen hihi!

Cheers!

• 28 Februari 2012 - 05:06

Elsa:

Vera..?? Woon je op de Seychellen???? ik zit voor een aantal maanden op La Digue.... heerlijk... en Joline komt ook naar LA Digue....lijkt me erg gezellig!!allemaal de groetjes, dames op de Seychellen.... elsa de geus