Morgen vertrek ik - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu Morgen vertrek ik - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Morgen vertrek ik

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

08 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Jeetje, wat ben ik zenuwachtig zeg!! Ik heb zoveel zin om voor het eerst naar Afrika te gaan, dat ik de afgelopen weken elke nacht droom over alles wat ik daar mee ga maken.
Veel mensen, die ik vertel dat ik naar De Seychellen ga, kennen het niet of hebben er maar een enkele keer over gehoord. Vandaar dat ik wat kaarten heb toegevoegd, zodat jullie een wat duidelijker beeld hebben, van waar ik mij straks bevind.
Wanneer de mensen dan horen waar en wat het is, denken ze dat ik alleen maar op het strand ga liggen. Niks is minder waar!! Ik ben iemand die maximaal een uur stil kan liggen, dus echt relaxen zal het niet worden. Er staan al veel dingen op de planning, dus ik zal weinig stil zitten.
Donderdag op vrijdagnacht vertrek ik richting Schiphol en om 7 uur gaat mijn vlucht naar Parijs.
7 uur de volgende ochtend (lokale tijd, 4 uur in de nacht voor jullie) zal ik aankomen op Mahe, het hoofdeiland. Ik doe er dus precies 24 uur over!

Ik ga hier nu nog even de laatste dingetjes regelen en zal weer wat achter laten wanneer ik ben aangekomen!

groetjes!!

• 08 Maart 2012 - 08:10

Marloes:

Jaloers!!!!!! Maar t is je gegund! Kus

• 08 Maart 2012 - 08:24

Serana:

Jippie de reisverslagen beginnen weer!!

• 08 Maart 2012 - 08:48

Twan:

heeeeeel veel plezier jo!!

• 08 Maart 2012 - 10:13

Karin:

Ik sluit mij bij Marloes aan. Maak maar veel reisverslagen zodat ik mijn jaloezie iets kan vergeten.
    Veel plezier!!

• 08 Maart 2012 - 17:09

Allard Schalij:

Ik heb er foto's van gezien via Google. Dit moet werkelijk fantastisch worden. Volgens de benamingen aldaar spreken zij Frans, dus een land met een Europese achtergrond denk ik. Veel plezier!

• 08 Maart 2012 - 20:41

Yvonne: