Terug in de chaos - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Joline Deen - WaarBenJij.nu Terug in de chaos - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Joline Deen - WaarBenJij.nu

Terug in de chaos

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

11 April 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo!
Ik ben weer terug in Kuala Lumpur voor 1 dag.
Vanmorgen vroeg afscheid van Tessa genomen en nu weer in de chaos.
Even denken wat we de laatse twee dagen ook alweer gedaan hebben....
Donderdagavond zijn we de stad in gegaan en hebben in club Melbas tot in de late uurtjes gefeest. Al was het niet zo druk, we hebben het toch erg naar ons zin gehad.
Vrijdag was het weer echt geweldig, dus zijn we naar surfers paradise (het strand) gegaan. Eigenwijs als ik was, had ik mijn buik en benen niet ingesmeerd. KNALrood waren die dus op het eind van de dag.
We konden niet al te lang blijven, want om half 7 hadden we met een oud klasgenootje van Tessa afgesproken in haar appartement midden in Surfers. Wat een huis zeg! Op de 44e verdieping werden we begroet en konden we op het balkon genieten van het prachtige uitzicht en twee heerlijke schalen sushi en 5 flessen champagne, wijn en wodka. De avond was erg gezellig en als afsluiter zijn we weer naar Melbas gegaan. Na al dat feesten en drinken voel je toch wel dat je geen 18 meer bent, hoor! Dus tegen half 3 gingen we weer richting bed.
Gister naar een ander deel van het strand gegaan (de spit) en nog even genoten van mijn laatste dagje in het paradijs. Veel mensen surfen op dit gedeelte, dus dat was ook leuk om te zien. Al waren de golfen hier niet erg hoog.
Vanmorgen ging om half 6 de wekker al, want mijn vlucht zou om half 9 vanaf Coolangatta vertrekken. Vond het erg jammer om te vertrekken. Heb het echt naar mijn zin gehad met Tessa. Weer ouderwets gegiebeld en peultjes gelachen (deze was voor Tessa).
Had mijn hostel in KL gister al gebeld, om zeker te zijn van mijn bed. Na één keer overgaan nam de man al op. "Hallo?" "Hello, this is Joline." "Aaaaaah, Joline! You are coming tomorrow, right?" "Yes, how do you know?" "I've been reading your emails!" "Then why haven't you send me one back?" "It was too busy, Joline. But I see you tomorrow ok?" "Ehh, ok. Bye." "Bye bye now."
Verbijsterd door het telefoongesprek hing ik weer op. Ik wist nu wel dat het goed was, maar duidelijk had de man geen tijd voor een gezellig gesprek met mij. Ik was benieuwd naar mijn hostel.
Dus aangekomen vandaag, begon het, zoals elke dag in KL, keihard te regenen. Nat kwam ik binnen aan en ik zei dat ik gereserveerd had. "Your name please." "Joline." "JOLINE!! Welcome!!" Wat moest die man toch van me? dacht ik bij mezelf. Hij was blij me te zien en ik kon meteen naar mijn kamer. Vluchtig liet hij me de wc en de douche zien en hij liep toen snel weer naar beneden.
Ik had toch best wel honger, dus regen of geen regen, ik moest en zou eten. Ik deed de voordeur open en de man stond meteen achter me. "Where are you going?" "I would like to eat something." "It is raining," zei de man wijzend. "Yes, I noticed that." "Here take my umbrella." Ik bedankte de man en probeerde de zelf in elkaar gemaakte paraplu open te klappen. Eindelijk was het me gelukt en ik ging op zoek naar een restaurantje. Snel had ik er één gevonden, die er goed uitzag en bestelde gerookte zalm. Ik zette net mijn tanden in de zalm en er liep een man langs het restaurant. Ik keek op en hij stopte en bleef naar mij kijken. "Oh god," dacht ik al. En ja hoor, hij liep op mij af. "Nog even hoopte ik dat hij naar binnen zou lopen, maar hij stopte bij mijn tafeltje. "Hello, I would like to say that you are very beautiful." "Thank you." zei ik vluchtig. "I saw you sitting here and I was thinking "WOW" that girl is pretty. Your eyes are very nice." Ik bedankte nogmaals en probeerde hem af te wimpelen. Dit lukte echter niet en de man ging verder: "Do you have facebook?" "No, sorry. I don't," loog ik. "Can I have your email?" Hij wist niet van ophouden! "No, you can't," zei ik. "Do you mind if I sit here?" vroeg hij weer. "Well, I would like to be alone and my friend can be here every minute," ik probeerde mezelf eronderuit te praten. De man zei nog een paar keer hoe mooi ik was en liep toen weg.
Waarom word mij dat in Nederland nou nooit zo vaak verteld?? In de anderhalve maand dat ik nu weg ben, is me al vaker verteld dat ik mooi ben dan in mijn hele leven in Nederland. Toch wel grappig, maar ik neem het maar met een korrel zout.
Ik ga zo lekker vroeg naar bed en morgen alweer naar Hongkong. Hopelijk is het hostel daar makkelijk te bereiken!

Ik load weer even paar foto's op!
xx

  • 11 April 2010 - 11:10

    Marloes:

    schiet eens op met die foto's :P

  • 11 April 2010 - 11:19

    Marloes:

    wij (mama en ik) keken terwijl je aan het uploaden was vandaar vorige berichtje...

    Zal ik voortaan elke dag zeggen dat je mooi bent? maar wel met beide benen op de grond blijven heh.

    heeel erg gaaf die foto's weer. goede reis naar HK! Doe voorzichtig>

    dikke kus

  • 11 April 2010 - 11:43

    Karin:

    Joh, wat moet dat een feest zijn geweest in Australie. Dat heb je maar weer mooi gezien! Nog 2 weken, dan zien we elkaar alweer, wat gaat de tijd toch snel.
    xx

  • 11 April 2010 - 12:24

    Tessa:

    Hey hey

    waar zijn de sexy foto's van mij? En wees maar blij dat je vandaag bent weggegaan, in de badkamer heb ik de mother of all spiders gezien, jezus wat een big fucker! Mis je en veel plezier in HK!
    XX

  • 11 April 2010 - 12:52

    Yvonne:

    Meisje we weten allemaal dat je beeldschoon bent alleen we zeggen het niet. We willen niet dat je naast je schoenen gaat lopen. Geniet weer lekker in HK.

  • 12 April 2010 - 06:40

    Br&da:

    Haii Jolientje,

    jeetje..zit je avontuur er in Aussie alweer op.. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat in Hong Kong i.v.m visum enzo :)
    Moet vast goed komen toch.

    XxX

  • 12 April 2010 - 08:08

    Saskia:

    Skatje... zo te lezen heb je flink genoten met Tessa. Heerlijk voor je! Nu op naar HongKong.. jee da's weer heel anders.
    Geniet ervan en pas goed op jezelf.
    Kussssssss

  • 12 April 2010 - 14:27

    Jan En Christien:

    ....en dan nog 2 weken en je gaat alweer terug! Wat vliegt die oosterse tijd toch!?!
    Voor HK heb je geen visum nodig, wel als je daarna naar China dooreist.
    Hong Kong wordt een belevenis, ga vooral ook naar de langste roltrap van de wereld!
    Geniet ervan, Jan en Christien

  • 12 April 2010 - 14:27

    Jan En Christien:

    ....en dan nog 2 weken en je gaat alweer terug! Wat vliegt die oosterse tijd toch!?!
    Voor HK heb je geen visum nodig, wel als je daarna naar China dooreist.
    Hong Kong wordt een belevenis, ga vooral ook naar de langste roltrap van de wereld!
    Geniet ervan, Jan en Christien

  • 13 April 2010 - 15:53

    Vanessa:

    Wat een gave foto's weer!!
    Wat een uitzicht!
    Succes in Hong Kong!
    Geniet nog maar even van alle aandacht!

    En oh ja, Je bent mooi! (haha)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 116556

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 23 November 2014

Brazilie 2.0

21 April 2013 - 19 Mei 2013

Indonesie

09 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Out of Africa

29 December 2010 - 21 Januari 2011

Reis nummer drie

07 Maart 2010 - 25 April 2010

Azië... again!!

06 November 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

24 Mei 2011 - 30 November -0001

Terug in de tijd met de Griekse Goden

Landen bezocht: